کد خبر : 23253 / /
/

ناهیتا همتی بازیگر پرکار دهه ۸۰ سینما و تلویزیون درباره آخرین سریالی که با عنوان «باغ سرهنگ» در تلویزیون از او پخش شد، در اینستاگرام خود نوشت: «آخرین کاری که از من در تلویزیون پخش شد. برای اینکه اجازه ندادند ادامه اش را بازی کنم و زنده یاد مجید اوجی و فلورا سام با اینکه ادامه اش را نوشته بودند و تصویب شده بود به خاطر من از ساختنش انصراف دادند. آقای اوجی عزیز روحت شاد، یادت همیشه در قلب های ما جاودانه.»

آناهیتا همتی سال ۱۳۵۲ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. آناهیتا همتی به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است. آناهیتا همتی در واکنش به سریال «باغ سرهنگ» در اینستاگرامش نوشت: آخرین کاری که از من در تلویزیون پخش شد. برای اینکه اجازه ندادند ادامه اش را بازی کنم. همزمان با بازپخش سریال «باغ سرهنگ» آناهیتا همتی بازیگر این مجموعه به آن واکنش نشان داد.  آناهیتا همتی بازیگر پرکار دهه ۸۰ سینما و تلویزیون درباره آخرین سریالی که با عنوان «باغ سرهنگ» در تلویزیون از او پخش شد، در اینستاگرام خود نوشت: «آخرین کاری که از من در تلویزیون پخش شد. برای اینکه اجازه ندادند ادامه اش را بازی کنم و زنده یاد مجید اوجی و فلورا سام با اینکه ادامه اش را نوشته بودند و تصویب شده بود به خاطر من از ساختنش انصراف دادند. آقای اوجی عزیز روحت شاد، یادت همیشه در قلب های ما جاودانه.»

سریال «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی، در بهمن ۱۳۹۲ از شبکه پنج سیما و پس از آن بارها از شبکه آی‌فیلم بازپخش شده‌است.

آناهیتا همتی

ر ادامه با بیوگرافی آناهیتا همتی بازیگر دوست داشتنی و همیشه شاد سینما و تلویزیون به همراه عکسهای خانوادگی با پدر و مادر و برادرش و مصاحبه با آناهیتا همتی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه آناهیتا همتی

نام : آناهیتا همتی (Anahita Hemmati)

زمینه فعالیت : سینما ، تلویزیون و تئاتر

متولد : 1 مرداد 1352 تهران ، ایران

محل زندگی : تهران

پیشه : بازیگری

سال های فعالیت : از 1372 تاکنون

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی (متولد 1 مرداد 1352 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.وی اصالتا بهشهری میباشد. 

آناهیتا همتی به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است. همتی در پاییز سال 1372 با نمایش «تنبور نواز» به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد.

اولین فیلم سینمایی آناهیتا همتی «افسانه پوپک طلائی» ساخته خسرو شجاعی بوده است که در سال 1376 ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

 آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آنطور که باید دیده نشد ، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و راحت او باعث شده تا همچنان پرکارترین بازیگر تلویزیونی باشد. شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر محسن شامحمدی بود.

خانواده اناهیتا همتی

پدر او مهندس و مادرش کارمند است و خانواده ای کم جمعیت را تشکیل می دهند ، دیگر فرزند خانواده برادرش آرین است که 13 سال از او کوچک تر می باشد.

آناهیتا همتی به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است.

آناهیتا همتی

وضعیت ازدواج و همسر اناهیتا نعمتی

اناهیتا همتی ازدواج نکرده و مجرد است ، عکس هایی که به عنوان همسر وی معرفی میشوند شایعه است و صحت ندارد.

آناهیتا همتی

گفتگو با آناهیتا همتی

چرا ازدواج نمی کنید؟

خب تا به حال فرد ایده آلم را پیدا نکرده ام و معتقدم که ازدواج کردن در سن کم خطرناک است. صبر کردم بزرگتر و عاقل تر شوم ، از وقتی هم که بزرگ و عاقل شدم از بس می بینم همه آنهایی که شتابزده ازدواج می کنند ، طلاق می گیرند ، بیشتر دقت می کنم.

اصالتا کجایی هستید؟

مادرم ترک است و پدرم مازندرانی ، اما هر دو در تهران بزرگ شده اند.

بچه کدام محله هستید؟

من بچه سلسبیل هستم و در زایشگاه اقبال سلسبیل به دنیا آمدم ، اما آرین بچه اکباتان است ما مدت زیادی است که در اکباتان زندگی می کنیم در واقع از قدیمی های اکباتان هستیم.

جنجال

در سال 1387 تصاویری منتسب به آناهیتا همتی توسط بلوتوث تکثیر شد که براساس تحقیق و گزارش ماموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی ساختگی می باشد. همتی پس از انتشار این تصاویر از مردم خواست که افرادی که این بلوتوث را ساختند به پلیس معرفی کنند.

شاید بهترین و ماندگارترین حضور آناهیتا همتی در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر محسن شامحمدی بود.

آناهیتا همتی در سریال کلانتر

او در سال 1374 با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.

آناهیتا همتی در سریال دبیرستان خضراء

او در سال 1381 در فیلم سینمایی قلب های نا آرام در کنار حمید خندان و شیلا خداداد به ایفای نقش پرداخت.

خلاصه قلب های نا آرام : بابک در یک میهمانی بر اثر اتفاقی از بلندی پرتاب می شود و دچار مرگ مغزی می شود. در بیمارستانی که بابک را بستری کرده اند ، دختری به نام مریم نیز بستری است و برای زنده ماندن نیاز به پیوند قلب دارد.

 آناهیتا همتی

آناهیتا همتی و حمید خندان در فیلم قلب های نا آرام

پس از آن بازی متفاوتی در فیلم سینمایی یک جیب پر پول را به نمایش گذاشت. یک جیب پر پول با ژانری کمدی و به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال 1388 تولید شد.سریال طلسم شدگان آخرین کار تلویزیون وی در سال 1392 بود که از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت.

خلاصه داستان : پسری به نام هادی با دختری به نام سمیرا عقد می کند ، این درحالی است که در شب خواستگاری از سمیرا مادر هادی موافق و پدر هادی با این ازدواج مخالف هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.