کد خبر : 23340 / /
/

سردار محسن عقیلی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور برای جلوگیری از قاچاق موادمخدر از طریق خطوط هوایی، گفت:‌ کارکنان پلیس فرودگاه بندرعباس موفق شدند فردی را که با اجیر کردن چند نفر قصد انتقال موادمخدر به کشورهای حوزه خلیج فارس را داشت شناسایی و بازداشت کنند.

 

سردار محسن عقیلی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۱۴ کیلوگرم هروئین که در بطری‌های شامپو جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سردار محسن عقیلی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور برای جلوگیری از قاچاق موادمخدر از طریق خطوط هوایی، گفت:‌ کارکنان پلیس فرودگاه بندرعباس موفق شدند  فردی را که با اجیر کردن چند نفر قصد انتقال موادمخدر به کشورهای حوزه خلیج فارس را داشت شناسایی و بازداشت کنند.

وی ادامه داد:‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه بندرعباس با بهره‌گیری از تجهیزات کمک بازرسی اقدام به بررسی از  چمدان این فرد کرده و در جریان آن تعداد  ۱۳ بطری شامپو که در آن موادمخدر هروئین به شکل ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

عقیلی افزود: در رصد انجام شده از سوی ماموران پلیس مشخص شد متهم با یک دستگاه خودرو سواری به فرودگاه رفته است. در همین راستا نیز خودروی مذکور در پارکینگ فرودگاه  مورد بازرسی قرار گرفته که تعداد ۱۳ عدد شامپو از آن کشف شد. این فرد بنا داشت تا بطری‌ها را به افراد مختلف بدهد تا انتقال آن را انجام دهند.

براساس اعلام سایت پلیس، وی میزان مواد مخدر کشف شده را ۱۴ کیلوگرم هروئین اعلام کرد و گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. برای این افراد پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.