کد خبر : 23341 / /
/

علی بهادری جهرمی، روز چهارشنبه در حاشیه هیأت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره پیش‌بینی وی از نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: مثل همیشه ما می‌بریم؛ البته پیش‌تر گفتم‌ و باز هم تکرار می‌کنم پیروزی ما در این است که جانانه برای مردم در زمین بجنگیم.

سخنگوی دولت نتیجه نخستین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر حریف انگلیسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را پیش‌بینی کرد: ۶ بر صفر.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی، روز چهارشنبه در حاشیه هیأت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره پیش‌بینی وی از نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: مثل همیشه ما می‌بریم؛ البته پیش‌تر گفتم‌ و باز هم تکرار می‌کنم پیروزی ما در این است که جانانه برای مردم در زمین بجنگیم.

وی افزود: ما یقین داریم که بازیکنان ما جانانه در زمین می‌جنگند و این تلاش آنها پیروزی است و البته طرفدار ۶ بر هیچ هستیم‌.

دعوت ۶۰ دانشگاه از سخنگوی دولت

سخنگوی دولت درباره بازتاب حضورش در دانشگاه‌ها و گفت‌وگو با دانشجویان هم اظهار داشت: حضور در دانشگاه‌ها و سایر مکان‌هایی که مردم به ویژه جوانان هستند، تکلیفی بوده که رئیس‌جمهور از ابتدای دولت بر عهده همه دولتمردان قرار دادند و خودشان هم در این عرصه پیشگام بوده‌اند.

بهادری جهرمی گفت که حدود ۶۰ دانشگاه از وی برای سخنرانی و پرسش و پاسخ‌های دانشجویی دعوت کرده‌اند و تلاش می‌کند هر یک یا دو هفته در یکی از دانشگاه‌ها حضور یابد و تاکنون هم علاوه بر حضور در دانشگاه، به چند مدرسه نیز رفته که این حضور و گفت‌وگوی صمیمانه با دانشجویان و دانش آموزان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.