کد خبر : 23359 / /
/

خبرگزاری فارس از تیراندازی به مردم در خوزستان خبر داد.

تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند. تعدادی از مردم و ماموران نیروی انتظامی در این حادثه به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر هم مجروح شدند.

خبرگزاری فارس از تیراندازی به مردم در خوزستان خبر داد.

خبرگزاری فارس نوشت: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند. تعدادی از مردم و ماموران نیروی انتظامی در این حادثه به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر هم مجروح شدند.

شبکه خبر:  دو گروه موتوری عناصر تروریستی در ایذه مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند.

در این عملیات ۴ نفر شامل یک کودک یک پیرزن و دو مرد به شهادت رسیدند.

خبرگزاری دانشجو نیز خبر داده است که حال برخی مصدومین «حمله تروریستی» ایذه وخیم است.

تعداد شهدای حمله تروریستی در ایذه به 5 نفر افزایش یافت

تعداد مجروحان حمله ترویستی افراد مسلح در ایذه که شامگاه چهارشنبه رخ داد به ۱۵ نفر افزایش یافت که یک کودک در میان مجروحان مشاهده می‌شود.

این حمله تروریستی توسط ۲ موتور سوار و به رگبار بستن مردم عادی در بازار مرکزی شهر ایذه رخ داد.

حال برخی از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

بیشتر مجروحان این حادثه کور و تروریستی را مردم عادی تشکیل می دهند. 

تاکنون پنج نفر از مردم و حافظان امنیت در این حادثه به شهادت رسیده‌اند.

جزئیات حمله تروریستی امشب در ایذه از زبان معاون امنیتی استانداری خوزستان:

حمله تروریستی ساعت 17:30 رخ داده است

تا کنون پنج هموطن به شهادت رسیده اند

تعدادی از مامورین مجروح شده اند

10 تن مجروح شده اند؛ حال تعدادی از مجروحان وخیم است

در حال حاضر وضعیت ایذه آرام و تحت کنترل است

اطلاعیه سپاه خوزستان در مورد حمله تروریستی ایذه

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه یادآور شده است: «بدین وسیله به اطلاع امت شهیدپرور خوزستان می‌رساند گروهی مسلح که سوار بر دو موتور سیکلت بودند با سو استفاده از التهاب ایجاد شده در شهرستان ایذه با اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آنها را به رگبار بستند در این بین پنج تن شهید و ۱۰ نفر زخمی شدند».

در این اطلاعیه آمده است: «سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهرستان ایذه به حضرت بقیه الله و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهیدپرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن عزیزان از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهدا بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد».

در این اطلاعیه عنوان شده است: «امت شهیدپرور حزب الله به ویژه مردم فهیم و قدرشناس خوزستان و شهرستان ایذه با حضور گسترده و پر شور خود در آئین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذارد».

فارس نوشت: در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند. مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

 پیام رئیس مجلس در پی حادثه تروریستی در ایذه

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با صدور پیامی در پی حادثه تروریستی امشب در ایذه از ماموران امنیتی و انتظامی خواست نسبت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه اقدام کنند.

تسلیت رئیس جمهوری به خانواده‌های شهدای ایذه و ماموریت به استاندار خوزستان برای پیگیری واقعه

رئیسی شامگاه چهارشنبه در پی وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و نیروهای انتظامی در بازار مرکزی ایذه، در گفتگو با استاندار خوزستان ضمن مطلع شدن از جزئیات حادثه رخ داده دستور داد، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به فوریت عاملان و آمران این واقعه تروریستی را شناسایی و برای مجازات تحویل دستگاه قضایی دهند.

رئیسی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این واقعه، دستور داد تا همه امکانات لازم برای رسیدگی به مجروحان این حادثه فراهم شود.

اطلاعات تکمیلی از حمله تروریستی در اصفهان

طبق آخرین اطلاعات خبرنگار تسنیم، در این عملیات تروریستی ۸ نفر مجروح شده‌ا‌ند که از این تعداد هفت نفر از نیروهای فراجا و یک نفر از نیروهای بسیجی بوده است.

حوالی ساعت ۲۱ چند نفر با سه دستگاه موتور‌سیکلت به ‌حوزه مقاومت بسیج ۱۰ امام علی النقی (ع) خانه اصفهان حمله کرده و نیروهای مستقر در آنجا‌ را به رگبار بسته و متواری شدند.

توضیحات معاون استانداری اصفهان درباره حادثه تروریستی در این استان

«جان‌نثاری» معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: امروز در جریان اغتشاشاتی که در برخی نقاط اصفهان داشتیم از جمله یکی از شهرهای اقماری به نام ملک‌شهر، حادثه تروریستی رخ داد که دو نفر شهید و دو نفر هم مجروح هستند که حال یکی از آنها وخیم است. 

در جریان حوادث در شهرستان سمیرم هم سه نفر از کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند فوت کرده‌اند.

 

در حال حاضر امنیت در سطح استان اصفهان برقرار است.

۳ نفر از عوامل اصلی حوادث ایذه دستگیر شدند

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بعد از حوادث امروز در ایذه، به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

همچنین دستورات لازم برای انتقال پیکر شهدا به پزشکی قانونی و تشخیص نوع اسلحه به کار رفته در این حوادث صادر شد.

ویژه برای انتقال مجروحین به شهرستان اهواز برای درمان صادر شد.

۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد. به دادستان مرکز استان نیز ماموریت داده شد تا با حضور در شهرستان ایذه اقدامات و نظارت‌های لازم در جهت تکمیل تحقیقات و دستگیری کلیه عوامل را در محل انجام دهد.

رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

دستورات ویژه و قاطع برای دستگیری کلیه عوامل مرتبط با این حوادث صادر شده است.

شهدای حمله تروریستی ایذه ۶ نفر شدند

علی مولایی، یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده بود شهید شد.

اعلام عزای عمومی در خوزستان

در پی شهادت جمعی از هموطنانمان در حمله تروریستی ایذه، سه روز در این شهرستان و یک روز در خوزستان، عزای عمومی اعلام شد.

افزایش شمار شهدای حمله تروریستی ایذه به ۷ نفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: با به شهادت رسیدن یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی در شهرستان ایذه تعداد شهدا این جنایت به هفت نفر رسید.

خبر در حال تکمیل است...

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.