کد خبر : 23381 / /
/

​سنگ کلیه یکی از دردآورترین بیماری‌‌هاست که بسیاری به لحاظ شدت آن را با درد زایمان مقایسه می کنند. از جمله راهکارهایی‌‌هایی که می‌توان از تشکیل سنگ کلیه پیشگیری یا کمک به دفع آن کرد، استفاده از دمنوش است.

به گزارش خرید باحال، دمنوش دفع سنگ کلیه با ترکیبات متنوعی در بازار یافت می شود اما آنچه در این میان برای استفاده از دمنوش دفع سنگ کلیه اهمیت دارد استفاده از گیاهان دارویی باکیفیت و ترکیب آنها با فرمولی موثر است. دمنوش دفع سنگ کلیه را می توانید با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی خرید باحال تهیه کنید.

دمنوش دفع سنگ کلیه

مزیت دمنوش دفع سنگ کلیه

سنگ‌کلیه یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در مردان و زنانی است که به علت غلیظ شدن رسوبات کلسیمی در کلیه‌هایشان، شاهد بروز سنگ و کریستال‌های کوچک در کلیه خود هستند؛ سنگ‌های کوچکی که با کوچک‌ترین جابه‌جایی و حرکتشان در مجاری ادرار، درد شدیدی را برای فرد ایجاد می‌کنند همچنین شخص ممکن است با پیشرفت بیماری و افزایش درد کلیه به علائم دیگری مانند تهوع، دل‌درد، استفراغ، تب و لرز نیز دچار شود. سنگ‌های ادراری باعث عفونت ادراری می‌شوند. این سنگ‌ها اغلب در اثر غلیظ شدن ادرار و رسوب املاح ادرار ایجاد می‌شوند، بنابراین مصرف ناکافی مایعات و تعریق زیاد از عوامل مستعد کننده است. مصرف بعضی داروها، مواد افزودنی غذایی، مصرف زیاد شربت‌های حاوی ویتامین‌ها، املاح معدنی و کلسیم باعث ایجاد سنگ‌های ادراری می‌شوند. طب سنتی با دمنوش های گیاهی درد کلیه را کاهش می‌دهد و از اثرات گیاهان  با افزایش حجم ادرار برای دفع سنگ کلیه استفاده می‌کند. استفاده از داروهای گیاهی کم هزینه برای درمان درد و سنگ کلیه آن است.

ترکیبات دمنوش دفع سنگ کلیه

دمنوش سنگ کلیه با ترکیبات متنوعی در عطاری ها عرضه می شود اما گیاهان محوری این دمنوش شامل دم اسبی، نسترن وحشی و کاکل ذرت هستند که هر کدام آنها نقش ویژه‌ای در درمان بیماری سنگ کلیه دارند. این گیاهان به عنوان قوی‌ترین داروی سنگ شکن کلیه در طب سنتی شناخته می‌شوند که می‌توانند سنگ‌های بزرگ را هم تجزیه و از طریق ادرار دفع کنند. به همین دلیل به افرادی که سنگ کلیه دارند توصیه می‌شود روزانه دو نوبت دمنوش سنگ کلیه را درست کنند و بنوشند.

نکته حائز اهمیت در مصرف دمنوش دفع سنگ کلیه

در صورت بارداری یا شیردهی از هریک از درمان های خانگی سنگ کلیه خودداری کنید. پزشکتان می تواند تعیین کند که آیا دم نوش برای شما یا فرزندتان عوارض جانبی دارد یا نه. درصورتی‌که تکرر ادرار، ادرار دردناک ، تهوع و استفراغ و درد در پهلو دارید احتمالا در کلیه‌های شما سنگ وجود دارد و باعث ایجاد این مشکلات شده است. هر چه سریع‌تر تا زمانی که سنگ‌ها ریز هستند با درمان‌های خانگی و استفاده از داروهای گیاهی نسبت به درمان این عارضه اقدام کنید. درصورتی‌که با این درمان‌ها بهبود نیافتید یا نشانه‌ها و درد تشدید شد، حتما به پزشک متخصص طب سنتی مراجعه کنید. و اگر امکان مراجعه حضوری را نداشتید، پذیرش ۲۴ امکان مشاوره‌ی غیر حضوری با پزشک آنلاین متخصص طب سنتی با صرف کمترین هزینه و اتلاف وقت را برای شما فراهم کرده است.

دمنوش دفع سنگ کلیه

سخن آخر درباره دمنوش دفع سنگ کلیه

با وجود اینکه ناراحت کننده است اما این امکان وجود دارد که شخص خودش سنگ کلیه اش را دفع کند. درمان را تا دفع کامل سنگ ادامه دهید و از مصرف الکل خودداری کنید. زمانی که سنگ کلیه خود را دفع کردید، میتوانید آن را برای آزمایش به دکتر خود تحویل دهید. برای به دست آوردن سنگ باید ادرار خود را صاف کنید. پزشک تان میتواند نوع سنگ را تعیین کند و برنامه های هدفمندی را به منظور جلوگیری از شکل گیری آن تعیین کند.

می توانید درمان با دمنوش سنگ کلیه را در برنامه ی غذایی معمول خود اضافه کنید و پس از دفع سنگ خود نیز از آن ها استفاده کنید. اینکار می تواند مانع تشکیل سنگ ها شود. اما توجه داشته باشید قبل از مصرف هر گونه داروی شیمیایی یا گیاهی با پزشک خود مشورت کنید. کیفیت و خلوص داروهای گیاهی توسط FDA تنظیم نشده اند، بنابراین درباره ی انتخاب ها و مکان های خرید خود تحقیق کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.