کد خبر : 23404 / /
/

مولوی غلام حیدر شهامت، مسئول اداره آموزش فنی و حرفه‌ای افغانستان، روز (چهارشنبه - ۲۵ آبان) در توییتر خود نوشت: آخرین لحظات ساخت خودرو ۲۰۲۲ ساخت تماماً داخلی افغانستان در ورکشاپ فنی مرکز نوآوری آموزش فنی و حرفه‌ای. تا ۲ هفته بعد این خودرو به شکل که در تصاویر دیزاین می‌بینید تکمیل خواهد شد.

 

محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت انتاپ در افغانستان می‌گوید که ما پنج سال روی طراحی و دیزاین این خودرو کار کرده ایم. گفتنی است که تمام طراحی و تولید قطعات این خودرو به جز انجین در افغانستان صورت گرفته است.به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، مسئول اداره آموزش فنی و حرفه‌ای افغانستان می‌گوید تا دو هفته دیگر از یک خودروی ساخت افغانستان که به ابتکار این اداره طراحی شده، رونمایی می‌شود.

، مولوی غلام حیدر شهامت، مسئول اداره آموزش فنی و حرفه‌ای افغانستان، روز (چهارشنبه - ۲۵ آبان) در توییتر خود نوشت: آخرین لحظات ساخت خودرو ۲۰۲۲ ساخت تماماً داخلی افغانستان در ورکشاپ فنی مرکز نوآوری آموزش فنی و حرفه‌ای. تا ۲ هفته بعد این خودرو به شکل که در تصاویر دیزاین می‌بینید تکمیل خواهد شد.

وی افزود: رنگ کاری و نصب چراغ‌های این خودرو تا حدود دو هفته دیگر مطابق آنچه در شبکه‌های اجتماعی دیده شده، آماده خواهد شد و تولید نهایی آن دو هفته بعد با شما به اشتراک می‌گذاریم. گفتنی است که تمام طراحی و تولید قطعات این خودرو به جز انجین در افغانستان صورت گرفته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.