کد خبر : 23543 / /
/

ساره بانو این روزا تو فیلم و یا سریالی دیده نمیشه و آخرین کارش فیلم عنکبوت بود اما اگه بخوایم از کار و بارش دربیایم و برسیم به شخصیت خود خانوم بازیگر، باید بگیم که ساره بیات به مانند نقشش در عاشقانه پولداااار و مرفهه اما تفاوت بارزی که داره اینه که اونجا همسرش رو در حد خودش نمیدید و همش تخریبش میکرد اما در واقعیت عاشقانه آقاشونو دوست داره و اتفاقا احترام بسیار زیادی براش قائله.

ساره بیات در روز ۹ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا اومد. ساره بیات فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه است. ساره بیات از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد.

 ساره بیات از بازیگریا جذاب و محبوب میون هنرمندای سینما و تلویزیونه که تو دهه نود خوب تونست خودش رو در این عرصه جا کنه و به همه بشناسونه. ساره بیات البته که ابتدا با بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" شناخته و مشهور شد اما خانوم خانوما با ایفای نقشی متفاوت در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" بود که همچون پرش بر روی ترامپولین پریییید اون بالا مالاها و حالا ساره بیات از خیلیا سرشناس تر و تو دلبرو تر هستش!

ساره بیات

ساره بیات

ساره بانو این روزا تو فیلم و یا سریالی دیده نمیشه و آخرین کارش فیلم عنکبوت بود اما اگه بخوایم از کار و بارش دربیایم و برسیم به شخصیت خود خانوم بازیگر، باید بگیم که ساره بیات به مانند نقشش در عاشقانه پولداااار و مرفهه اما تفاوت بارزی که داره اینه که اونجا همسرش رو در حد خودش نمیدید و همش تخریبش میکرد اما در واقعیت عاشقانه آقاشونو دوست داره و اتفاقا احترام بسیار زیادی براش قائله.

ساره بیات کمتر استایلی ازش دیده میشه که نامتعارف باشه و با وجود اینکه خانوادش اونور آب زندگی می کنن اما این بازیگر مشهورمون کاملا باکلاس و به دور از حواشی تیپ میزنه. اما در ادامه میخوایم تصویری از ساره بیات ببینیم که با پوششی جذب هستش و مورد توجه کاربران قرار گرفت. برخی هم گفتند خوبه امثال ترانه علیدوستی فقط روسری از سر برداشتند و برخی از خانومای بازیگر با وجود روسری استایل هایی نامتعارف میزنن که از اونا حرکتشون بدتره!!

البته همونطور که گفتیم ساره خانوم بیات اهل ناجور پوشی نیستن و بیشتر سعی دارند تا نرمال و خوشتیپ باشن. جالب بدونید که ساره بانو در مراسمات سینمایی هیچگاه شلوار اسکینی و یا مانتو کوتاه و موهای عجیب و یا آرایش هایی غریب نداشته و از اون جالبتر اینکه تا به حال برای موارد اینچنینی تمسخر و یا تذکری ندیده!

ساره بیات

میونیم که خیلی از هنرمندامون هستند همانند بهاره رهنما که نه تنها همه موارد گفته شده رو انجام میدن، بلکه به بدترین شکل ممکن که میتونه تو چشم باشه هم ازین حرکتا میزنن حتی اگه یه عمر حرف بخورن! آخه چرا؟

بعد از کرونا هم که مراسمات سینمایی تبدیل شدند به شو هایی جهت رقابت این بازیگران که به شدت هم میخواستن دیده بشن، حالا به هر قیمت.

ساره بیات از دسته خانومایی بود و همچنانم کمی هست، که خودشیفتگی زیای داشت به طوری که انگاری از غرور زیاد لطافت زنانه اش را از دست داده بود و همیشه او را با چهره و حرکاتی خشک و به دور از نرمی میدیدیم! 

اما خیلی وقته که خانوم بازیگر تغییراتی کرده و درست بعد از ازدواجش به مرور نرم تر از پیش شد و حالا کاملا واضح میشه عشق و خاکی بودن رو کمی درونش دید. وی تصاویر بسیاری همراه با همسرش منتشر میکنه اما اینبار عکسی بلور شده و هنری از آقای شوهر رونمایی کرد که همراه با یک دسته گل بود و چنین احساس خود را بیان کرد.

ساره بیات پولدارزاده ای که لاااای پر قو بزرگ شده!

ساره بیات از اون مدل خونواده هاییه که از اول پولدار بودن و خانوادگی خارج از کشور زندگی می کنند و از بچگی به قول معروف لای پر قو بزرگ شدن و کسی بهشون نگفته بالا چشمت ابروعه! خانوم بازیگر شاید اصلا به همین دلیلم راحت و تمیز تونست نقش پگاه رو دربیاره که زنی بسیار پولدار اما در عین حال بسیار هم مغرور و خودشیفته بود!

ساره بیات خواهری کوچکتر از خود نیز دارد به نام سروین بیات که با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف چند سالی میشه ازدواج کرده و در هلند زندگی می کنند. ساره خانوم بیات مامان بزرگی خارجی طور داره که شبیه به مامان بزرگای انگلیسی هستش و ناز و بانمک و البته با ابهت می باشند.

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ساره بیات

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

البته که ابتدای متن گفتیم ساره بیات آرایش بدجور نمیکنه اما در ادامه تصویری رو از وی مشاهده می کنید که کمی تا قسمتی خانوم بازیگر اینبار عجیب آرایش کردن!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.