کد خبر : 23581 / /
/

محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی ایران در گفت و گو با رکنا، در خصوص بازی تیم ملی ایران برابر انگلیس در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر گفت: انگلیس گران‌ترین تیم جهان است و برای قهرمانی پا به قطر گذاشته است

محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی ایران در گفت و گو با رکنا، در خصوص بازی تیم ملی ایران برابر انگلیس در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر گفت: انگلیس گران‌ترین تیم جهان است و برای قهرمانی پا به قطر گذاشته است و ما نباید توقع بالایی از تیم ملی داشته باشیم اما این شکست روحیه تیم را در ادامه رقابت ها بهم خواهد ریخت.

وی افزود : ترکیب تیم در این بازی کاملا دفاعی بود و ما ترسو بازی کردیم. هر چند باید قبول کنی تمام پتانسیل ما همین است که دیدیم اما ما در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم و این نتیجه به هیچ وجه برای ما به عنوان برترین تیم آسیا خوب نیست. وقتی تیمی شکست می‌خورد همه مقصر هستند. امیدوار هستم در ادامه بازی‌ها تیم ملی بتواند نتایج بهتری کسب کند و بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص بازی تیم ملی برابر ولز هم تاکید کرد: هنوز چیزی برای ما تمام نشده است. هر چه که بوده گذشته و باید فقط از اشتباهات درس گرفت و جبران کرد. بازیکنان باید با تمرکز بیشتر و با غیرت در دو بازی پیش رو حاضر شوند. ولز تیم کوچکی نیست اما تیم ملی ما هم پتانسیل خوبی دارد، امیدوارم در بازی با ولز نتیجه بگیریم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.