کد خبر : 23616 / /
/

صبح امروز (شنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۱) جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب فرمودند: آمریکایی‌ها در برجام گفتند شما فعالیت صنعتی هسته‌ای را کاهش دهید و ما تحریم‌ها را برمی‌داریم، اما این کار را نکردند. مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند، چرا که آنان مدام باج می‌خواهند.

 صبح امروز (شنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۱) جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: حالا مشخص می‌شود که چرا دشمنان دنبال برجام دو و سه بودند. برجام دو یعنی ایران باید از منطقه به کلی خارج شود. برجام سه یعنی ایران متعهد شود که هیچ سلاح راهبردی مهمی تولید نکند و پهپاد و موشک نداشته باشد.

مقام معظم رهبری فرمودند: عده‌ای ادعای فهم سیاسی هم می‌کنند، اما تهدیدات آنان در روزنامه‌ها و فضای مجازی ما را متاسف می‌کند. آنان می‌گویند برای اینکه اغتشاش‌ها را تمام کنیم، باید مشکل مان را با آمریکا حل کنیم یا می‌گویند باید صدای ملت را بشنویم. با آمریکا چگونه مشکل حل می‌شود؟ آیا با نشستن و مذاکرات و از آمریکا تعهد گرفتن مشکل حل می‌شود؟

رهبر انقلاب گفتند: آیا آمریکا تحریم را برداشت و به تعهدات خود عمل کرد؟ آمریکا به تعهداتش عمل نمی‌کند. آمریکایی‌ها در برجام گفتند شما فعالیت صنعتی هسته‌ای را کاهش دهید و ما تحریم‌ها را برمی‌داریم، اما این کار را نکردند. مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند، چرا که آنان مدام باج می‌خواهند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.