کد خبر : 23824 / /
/

دایی سنگدل خواهر و خواهرزاده و یک مرد را به گلوله بست

دایی سنگدل خواهر و خواهرزاده و یک مرد را به گلوله بست 

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از وقوع قتل خانوادگی در شهرستان خوی، خبر داد.

سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی  ادامه داد: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل ، خواهر، خواهر زاده و مرد ۶۵ ساله ای را که برای میانجیگری آمده بود را با استفاده از یک قبضه سلاح گرم به قتل رسانده و در نهایت خودش نیز خودکشی کرد.

شکری افزود: جزئیات و علت دقیق این حادثه هولناک در دست بررسی است و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان با بیان اینکه علت و انگیزه این قتل اختلافات خانوادگی بوده است، تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.