کد خبر : 23868 / /
/

دنیز دایی دختر علی دایی ویدئویی از خود را که در ویلایی گران قیمت و لاکچری مشغول بازی با سگ غول پیکر است برای مخاطبینش منتشر کرده است.

ویدئویی از دختر علی دایی در ویلایی لاکچری در فضای مجازی جلب توجه کرده است. علی دایی متولد 1 فروردین ماه 1348 در اردبیل متولد شده است. علی دایی بازیکن فوتبال بازنشسته تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علی دایی که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود در نظرسنجی‌های سایت ای‌اف‌سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد.

دنیز دایی دختر علی دایی ویدئویی از خود را که در ویلایی گران قیمت و لاکچری مشغول بازی با سگ غول پیکر است برای مخاطبینش منتشر کرده است.

بیوگرافی دختر علی دایی

دنیز دایی دختر علی دایی بازیکن سابق فوتبال ایران است. او در کالجی واقع در انگلیس در حال تحصیل است. دنیز در خرداد ماه 1401 با درج پستی اینستاگرامی از مادرش گفت و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی برای اولین بار او را در قالب همسر اول علی دایی شناختند. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی دنیز دایی را ببینید.

درباره  دختر علی دایی

دنیز دایی 20 شهریور ماه 1383 (10 سپتامبر 2004) در تهران به دنیا آمد. پدر او علی دایی بازیکن سابق فوتبال و مادرش مهسا نام دارد. دنیز در کالجی واقع در لندن در حال تحصیل است و برای شرکت در دانشگاه آماده می شود. مادر و پدر دنیز به دلایل شخصی در کودکی اش از یکدیگر جدا شده اند و دنیز گاهی برای دیدن پدرش به ایران می آید. دنیز یک خواهر ناتنی به نام نورا دایی دارد.

پست دنیز دایی از مادرش

دنیز دایی پس از مصاحبه پدرش علی دایی با فردوسی پور در خرداد ماه 1401 در رابطه با اینکه تنها یک بار ازدواج کرده است، پستی در پیج اینستاگرامش منتشر کرد و عکسی از کودکی خود در آغوش مادرش به اشتراک گذاشت که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

راه ارتباطی

اینستاگرام دنیز دایی: deniz_daei

دنیز دایی فرزند اول علی دایی می باشد او حاصل ازدواج اول علی دایی می باشد و اطلاعات

زیادی در رابطه با مادرش در دسترس نیست.

دنیز دایی در حال حاضر ساکن لندن می‌باشد و از جمله فعالیت‌هایی که در حال انجام می باشد

می توان به انجام تمرینات رقص حرفه ای اشاره کرد که به صورت روزانه در صفحه رسمی خود با

مخاطبین خود به اشتراک می‌گذارد

بیشتر زمان او با ورزش و رقص سپری می شود اگر سری به صفحه شخصی او بزنید تصاویر او و علی دایی را نیز می بینید

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم .

اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

بیوگرافی علی دایی

علی دایی فوتبالیست مشهور ایرانی می باشد و متولد سال ۱۳۴۸ میباشد و سالهاست که در عرصه فوتبال فعالیت دارد و در زمان بازی در پست مهاجم بازی می کرده و در تیم‌های پرافتخاری همچون «پرسپولیس» و «بایرن‌مونیخ» سابقه بازی دارد

پس از آن نیز در زمینه مربیگری فعالیت کرده و برای تیم‌های «پرسپولیس» و «صبای قم» «سایپا» «نفت تهران» مربیگری کرده است

بیوگرافی دنیز دایی (دختر علی دایی از همسر سابقش) + آدرس صفحه اینستاگرام

ازدواج علی دایی

علی دایی متاهل میباشد و در سال ۱۳۸۳ با خانم ونا فرخ آزادی ازدواج کرده است حاصل این

ازدواج یک فرزند دختر به نام نورا می‌باشد

علی دایی

در یکی از برنامه های تلویزیونی مشخص شد که علی دایی صاحب یک فرزند دختر دیگر به نام

دنیز می باشد که حاصل ازدواج قبلی او می باشد اطلاعاتی در رابطه با همسر سابق ایشان در

دسترس نیست اما او به همراه دنیز ساکن لندن می باشد

بیوگرافی دنیز دایی (دختر علی دایی از همسر سابقش) + آدرس صفحه اینستاگرام

تحصیلات علی دایی

علی دایی فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی در دانشگاه صنعتی شریف می باشد و مدرک خود را در سال ۱۳۷۱ دریافت کرده است پیش از این نیز چندین بار در دانشگاه پذیرفته شد اما به علت اینکه بیشتر زمانش با فوتبال سپری می شد نتوانست در دانشگاه حضور پیدا کند

افتخارات علی دایی

علی دایی در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال در بخش فردی و باشگاهی دارای افتخارات زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به بازیکن سال فوتبال آسیا در سال ۱۹۹۹ اشاره کرد

 علی دایی

او همچنین چندین بار عنوان آقای گل را از آن خود کرده است

در جام ملت‌های آسیا سال ۱۹۹۶ با به ثمر رساندن هشت گل آقای گل شد و پس از آن نیز در سال ۱۹۹۸ در بازی‌های آسیایی دوباره این عنوان را کسب کرد و همچنین آقای گل لیگ برتر فوتبال در سال ۱۳۸۲ تا ۱۶ گل می باشد

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.