کد خبر : 23870 / /
/

الناز دو این دو سه سال چند تا فیلم بازی کرد مثل ابلق و تی تی که با خود واقعی خانوم بازیگر از زمین تا آسمون فرق داشت.

الناز شاکردوست جزو بازیگران مطرح سینما و یکی از گران ترین سوپراستارهاست. الناز شاکردوست که تا 5-6 سال پیش بیشتر تو فیلم های طنز و به اصطلاح شانه تخم مرغی بازی می کرد به یکباره تغیر فاز داد و رفت سراغ فیلم های اجتماعی که انصافاً هم تو این ژانر موفق بود. نقطه عطف الناز شاکردوست تو بازیگری رو میشه حضورش تو شبی که ماه کامل شد دونست که اتفاقاً فاتح سیمرغ هم شد و بعد از اون به جز مطرب دیگه به سراغ طنز نرفت.

الناز شاکردوست دو این دو سه سال چند تا فیلم بازی کرد مثل ابلق و تی تی که با خود واقعی خانوم بازیگر از زمین تا آسمون فرق داشت. تو تی تی الناز شاکردوست نقش یه دختر روستایی رو ایفا کرد و تو فیلم ابلق هم که الناز یه زن فقیر و حاشیه نشین است....اما تو زندگی واقعی الناز خانوم شاکردوست خیلی پولدار و خفن تشریف دارن و یه جورایی میشه گفت لاکچری گری از سر و روشون میباره!

الناز شاکردوست

اگر اخبار مرتبط با خانوم سوپر استار رو دنبال کرده باشید مطمئنا با کیف چند صد میلیونی برند Hermes ایشون هم آشنایی دارید، خب همین کافیه که بشه حدس زد خانوم الناز شاکردوست تا چه حد به کیف‌ و کفش خودش اهمیت میده ‌و براشون پول خرج می‌کنه. مثلاً همین کیف برند هرمس اگه اصل باشه که احتمالاً هست قیمتش تو سایت 25 هزار دلاره که با احتساب ریال این روزها یه چیزی میشه بالای 800 میلیون تومان!

یه نمونه دیگه از کیف‌های لوکس و گرون قیمت ایشون میشه به کیف‌ برند Saint Lauren که در اکران مردمی فیلم تی تی دستشون بود اشاره کرد. با توجه به این خرج و دقتی که الناز خانوم برای کیف‌هاش به خرج میده اصلا جای تعجب نداره که بگیم به طور معمول کیف های ایشون نقطه عطف استایلشون هستند که خیلی توجه جلب می‌کنند.

 الناز شاکردوست با هوتن شکیبا در اکران

حالا که از استایل الناز شاکردوست تو تی تی گفتیم بد نیست یه ویدیو از اکران این فیلم رو هم بهتون نشون بدیم که کلی تو فضای مجازی وایرال شد. این ویدیو لحظه ای بوده که نگاه عاشقانه الناز خانوم با پارتنر جذاب این سال هاش یعنی هوتن شکیبا بهم گره می خوره. در واقع نوع نگاه و عشوه های الناز به قدری تابلو بود که همه رو انگشت به دهن کرد!

الناز شاکردوست

«فدایت شوم» الناز شاکردوست برای مردم!

الناز شاکردوست بازیگری است که نسبت به کنش های اجتماعی همواره حساس بوده و تو پیج شخصی خودش همیشه نسبت به رخدادهای اجتماعی واکنش نشون میده. خانوم به تازگی یه استوری منتشر کرد با عنوان «…من دِلم روشن است» که در ادامه می بینید.

علاقه الناز شاکردوست به شبیه آنجلینا بودن!

الناز شاکردوست جزو هنرمندانی است که تیپ های زیبایی را برای خود انتخاب می کند. در عکسی شباهت عجیب الناز شاکردوست با آنجلیناجولی را مشاهده کردید. الناز شاکردوست قبلا هم با انتشار نیمه ای از چهره خود در کنار آنجلینا جولی، شباهت خودش را با آنجلینا بیان کرده بود.

الناز شاکردوست

بالا گفتیم که الناز شاکردوست کلاً تیپ و استایل هاش بین سینمایی ها تکه و یجورایی منحصر به فرد است. خانوم به جز کیف و کفش علاقه زیادی هم به رنگی پنگی کردن موهاش داره و هر از چند گاهی گیساش رو یه رنگ بعضاً فانتزی و جیغ درمیاره که از حق هم نگذریم همشون هم به خانوم بازیگر میاد

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.