کد خبر : 23878 / /
/

تقلید صدای بامزه گوهر خیراندیش توسط کمند امیرسلیمانی در یک برنامه تلویزیونی را ببینید.

ویدئویی از تقلید صدای بامزه گوهر خیراندیش توسط کمند امیر سلیمانی را مشاهده می کنید. کمند امیرسلیمانی ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. کمند امیر سلیمانی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. کمند امیر سلیمانی با بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. کمند امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت.  کمند امیر سلیمانی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

 تقلید صدای بامزه گوهر خیراندیش توسط کمند امیرسلیمانی در یک برنامه تلویزیونی را ببینید.

تناسب اندام کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی یکی از چهره هایی است که به سلامت جسم و تغذیه درست اهمیت زیادی میدهد و در یکی از مصاحبه هایش به تغذیه سالم افراد خانواده و ممنوعیت خوردن شیرینی جات و روغن زیاد در خانواده شان اشاره کرد .

کمند امیرسلیمانی

لاغری کمند امیر سلیمانی و کاهش وزنش در چند سال پیش سوژه شده بود.

من جزء آن دسته افرادی هستم که زیاد دوست ندارم ، وقتم را در مطب پزشکان بگذرانم و تاکنون برای مراقبت از پوستم به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نکرده ام.اما کارهایی که باید به صورت طبیعی و روزانه انجام داد مثل استفاده از کرم روز ، شب ، ضدآفتاب و کرم دور چشمرا انجام می دهم.

آشپزی کمند امیرسلیمانی

شاید بگویید از خودش تعریف می کند اما آشپز بسیار خوبی هستم و برای ان وقت می گذارم ، خودم قرمه سبزی را بیشتر دوست دارم و پسرم همه غذاهای ایرانی را دوس دارد.

مدلینگ کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی چند سالیست همانند خیلی دیگر از هنرمندان معروف به تبلیغات و مدلینگ روی آورده است.

فیلمشناسی کمند امیرسلیمانی

سینمایی

پاستاریونی 1397

جوان ماندگان 1394

جایزه ای برای قدرت 1393

رستم و سهراب 1392

دروازه روی هشت 1391

جایزه برای بازنده ها 1391

شماره های انتظار 1390

بابای من خواننده 1390

شاید دوست شاید دشمن 1387

مظفرنامه 1386

اگر تو نبودی 1385

شبانه 1383

شیدا 1377

قرمز 1377

قاعده بازی 1375

مهریه بی بی 1373

پاییز بلند 1372

راز خنجر 1371

چون ابر در بهاران 1369

در آرزوی ازدواج 1369

دخترک کنار مرداب 1368

سفر عشق 1367

با من از فردا بگو 1366

ترنج 1365

خانواده کمند امیرسلیمانی

کمند دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است و مادرش هم خانه دار است.

کمند امیرسلیمانی

شروع بازیگری

اولین بار در 7 سالگی در تئاتر غیر از پدرش بازی کرد و در 9 سالگی با یک برنامه کودک در کنار پدرش دیده شد و تا یک دو سال بعد هم در چند کار حضور داشت.

شهرت کمند امیرسلیمانی با آذر در پدرسالار

شروع حرفه ای اش در سال 1365 در 13 سالگی با فیلم ترنج بود اما شهرت اش با سریال پدر سالار در سال 1374 در نقش آذر شروع شد و در سریال همسایه ها در سال 79 به اوج رسید.

نقش کمند سلیمانی آذر در پدرسالار

بازی کمند امیرسلیمانی در سریال پدرسالار و در نقش آذر یکی از ماندگارترین نقش های او است که بعد از سالها بسیاری از مخاطبان تلویزیون هنوز هم خانم بازیگر را با این نقش می شناسند.

پزشکی

با همه علاقه ای که به بازیگری داشتم خیلی هم درسخوان بودم و دوست داشتم پزشکی بخوانم.الان که فکر می کنم نمی دانم چرا می خواستم پزشک شوم چون این رشته اصلا با روحیات من سازگار نیست.

ازدواج و مهاجرت به دبی

ورقا عامری همسر خانم کمند امیر سلیمانی در رشته عکاسی تحصیل کرده است. این دو زوج هنرمند دو استودیو در تهران دارند که مدیر یکی از آنها خانم امیر سلیمانی می باشند. کمند امیرسلیمانی و همسرش یک پسر به نام ایلیا دارند آنها مدت 6 سال را بخاطر شغل همسرش در دبی زندگی کرده اند.او بعد از مدتی با پسرش به ایران بازگشت.

کمند امیرسلیمانی

طلاق

شنیده ها حاکی از این است که وی از همسرش مدتهاست طلاق گرفته است که این خبر تایید نشده است.

اهمیت به خانواده

من زیاد دوست ندارم زندگی خودم را رها کنم و فقط به فکر سینما و تئاتر و…باشم.حتی باید بگویم که اصلا دوست ندارم پسرم ایلیا یک بازیگر شود چون نمی خواهم از خانواده اش زیاد دور شود.

دوستی با گوهر

رامک بهترین و قدیمی ترین دوست من است که گاهی فکر می کنم بدون او نمی توانم زندگی کنم ، از خیلی سال ها پیش هم با خانوم گوهر خیراندیش خیلی دوست بودم.

با اینکه تفاوت سنی داریم ولی دوستان خیلی خوبی هستیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.