کد خبر : 23967 / /
/

کاربران فضای مجازی اخیرا عکس جواد خیابانی را با فوتوشاپ به یک خانم تبدیل کردند.

جواد خیابانی 27 آبان 1345 در کرج متولد شد. جواد خیابانی تهیه‎ کننده، گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. همسر جواد خیابانی بهناز خیابانی است که در سال 1373 با یکدیگر ازدواج کرده اند. جواد خیابانی یک دختر به نام نگار دارد. صحبت های جواد خیابانی در فضای مجازی جنجالی می شود.

کاربران فضای مجازی اخیرا عکس جواد خیابانی را با فوتوشاپ به یک خانم تبدیل کردند.

جواد خیابانی

وضعیت سلامتی جواد خیابانی

پس از انتشار تصویری از جواد خیابانی که نشان‌دهنده کاهش وزن شدید وی در مدت زمان نه چندان زیادی است، بسیاری از کاربران و دوست داران ورزش در مورد سلامتی ایشان ابراز نگرانی کردند.

جواد خیابانی

اما این تصویر برخی از مردم و اهالی ورزش را نگران کرد و پیام‌های متعدد و شایعاتی هم رد و بدل شد. تا این که جواد خیابانی گزارشگر، مجری و تهیه‌کننده ورزشی که مدت‌هاست در قاب تلویزیون کمرنگ‌تر شده درباره شایعات اخیر پیرامون سلامتی‌اش بیانیه‌ای منتشر کرد:

"درود فراوان به تمام ملت بزرگ ایران و دوستداران ورزش، راست این است که دوست دارم حال من و سرزمینم خوب باشد و امیدوارم که ایران همیشه سربلند بماند . من خوبم و احساس خوبی دارم از این که مردم مهربان کشورم نسبت به فرزند خودشان مهر دارند و نگرانش بوده‌اند. این احساس خوب که از سوی این ملت بزرگ به من رسیده دلیلی است برای آرامش بیشتر من تا در پایان لیگ و فصل فوتبال پُرکاری که داشتیم کمی به خود بیندیشیم و برای فصل جدید پر انرژی‌تر و بهتر در خدمت این کشور و مردم پرغرورش باشیم.

گفتنی است جواد خیابانی عمل لاغری روی معده خود انجام داده که گویا نتیجه ی عمل بیش از حد رضایت بخش بوده و خدا را شکر در سلامت کامل هستند.

تدریس جواد خیابانی در دانشگاه  

او پس از سه سال ترک تدریس در هنرستان مجدداً از سال ۱۳۸۱ و این بار به عنوان استاد دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به آموزش وتدریس شد و در رشته نقشه کشی صنعتی و ریاضی کاربردی و علوم کاربرد مواد صنعتی تدریس می‌کند.

جواد خیابانی

معروف‌ترین دوستان جواد خیابانی

جواد خیابانی در طی حدود ۲۰ سال سابقه تدریس در مدارس و دانشگاههای ایران شاگردان و دانشجویان سرشناسی داشته‌است که برخی از انها را که خودش نام برده فهرست شده‌است.

ناصر عبداللهی – خواننده فقید موسیقی پاپ که دوستی عمیقی با هم داشتند.

حمیدرضا رجبی – فوتبالیست تیم‌های بانک ملی، هما، سایپا، پاس و مس کرمان

مهدی علی بیگی – فوتبالیست

افشار زینالی – فوتبالیست

 جواد خیابانی

کاربران فضای مجازی اخیرا عکس جواد خیابانی را با فوتوشاپ به یک خانم تبدیل کردند.

بیوگرافی جواد خیابانی

جواد خیابانی ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در محله کارخانه قند کرج  (کوچه شالچی) به دنیا آمد. در همین شهر تحصیلات مقدماتی و متوسطه را در هنرستان بهشتی به پایان رسانید. در سال ۱۳۶۴ در رشته مهندسی متالورژی (ریخته گری) از دانشکده تربیت، دبیر فنی تهران واقع در لویزان دانش‎آموخته شد. سپس در سال ۱۳۶۸ به عنوان مدرس هنرستان در دروس فنی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد. دو سال نیز در هنرستان رجایی بندر عباس به عنوان معاون آموزشی (ناظم هنرستان) مشغول به کار شد.

در سال ۱۳۷۳ در آزمون جذب گزارشگر و مجری ورزشی تلویزیون ایران IRIB پذیرفته شد. از آن زمان تا به حال به عنوان تهیه‎کننده، گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کار می‌کند.

او پنجمین فرزند از بین هشت فرزند خانواده خود می‌باشد. تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمده و در دبستان جیحون در خیابان هاشمی دوران ابتدایی را پشت سر گذاشت. او شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد و در آزمون دانش آموزان با استعداد در کنکور استعدادهای درخشان و نیز سنجش مدرسه آلمانی‌های قلهک شرکت کرد و در هر دو مورد قبول شد اما به خاطر محدودیت‌های مالی نتوانست ثبت نام کند و پس از ۵ سال اقامت در تهران مجددا در سال ۱۳۵۷ به کرج بازگشت تا در شهرک کارمندی وابسته به وزارت کشاورزی موسوم به شهرک نهال و بذر کرج مقیم شود. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود.

دوران نوجوانی و جوانی

از همان دوران نوجوانی به کسب درآمد پرداخت و در ۱۳ سالگی به عنوان کارگر ساده در شرکت کنسرو سازی شمشاد به کار مشغول شد.

خودش در این باره می‌گوید: در آن سال‌ها در هر ماه ۶۰۰۰ ریال حقوق می‌گرفتم که نصف آن را به مادرم می‌دادم و با بقیه پول مجلات کیهان ورزشی و دنیای ورزش را می‌خریدم تا عشق و علاقه خودم را به ورزش سیراب کنم.

در سال ۱۳۶۰ بعد از طی دوران مدرسه راهنمایی در هنرستان شهید بهشتی کرج ثبت نام کرد و در طی ۳ سال اول تحصیل در این هنرستان که در محله فرح دشت کرج قرار داشت به عنوان شاگرد اول هنرستان انتخاب شد اما در سال چهارم به خاطر حضور فراوان در مسابقات ورزشی مدارس کاملا از درس عقب افتاد و حتی معدل دیپلم خود را تا نمره ۱۵ تنزل داد. او در سال ۱۳۶۴ در کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک شرکت کرد اما نتیجه خوبی نگرفت و در رشته فوق دیپلم ریخته گری در آموزشکده انقلاب اسلامی لویزان پذیرفته شد. وقتی نتایج کنکور اعلام شد او از تهران دور بود زیرا برای کار به بندر عباس رفته بود و به عنوان باربر در اسکله بندر عباس و مدتی هم در منطقه چابهار کار می‌کرد.

خودش در این باره می‌گوید: من از کودکی و نوجوانی کار کردن را دوست داشتم و در استادیوم‌ها بستنی و ساندویچ می‌فروختم حتی مقواهای اضافی را جمع آوری می‌کردم و با آنها نوعی کلاه یا آفتاب گیر می‌ساختم و در استادیوم‌ها به تماشاگران می‌فروختم تا هزینه تحصیل خودم را تامین کنم و بعدها در دوران جوانی به دوختن پرچم‌های قرمز و آبی و نارنجی (برای تیم آرارات) اقدام کردم و همزمان در انبار بوجاری اداره اصلاح بذر کرج به کارگری مشغول شدم زیرا احساس می‌کرم کار کردن جوهره مرد است و این را افتخار خودم می‌دانم که همیشه روی پای خودم ایستاده‌ام.

جواد خیابانی در سال ۱۳۶۷ از دانشکده تربیت دبیر فنی تهران (نام فعلی آموزشکده لویزان) فارغ التحصیل شد و در هنرستان توحید تهران به تدریس علوم و دروس فنی پرداخت ودر حین تدریس تحصیلات خود را تا درجه مهندسی مواد ادامه داد. در سال ۱۳۶۹ مجددا به بندر عباس رفت و این بار به عنوان معاون هنرستان رجایی این شهر و نیز دبیر شیمی مشغول به کار شد. در حین فعالیت در هنرستان بندر عباس در کنکور سراسری رشته هنر (مرحله اول) شرکت کرد و با رتبه ۹ (نهم) در کنکور سال ۱۳۷۰ پذیرفته شد اما در مرحله دوم کنکور به خاطر مشکلات شخصی شرکت نکرد و برای بار سوم در طی زندگی خود به کرج بازگشت تا کار در هنرستان توحید را ادامه دهد.

همسر و فرزند جواد خیابانی

همسر او بهناز خیابانی است که در بیست و سوم اردیبهشت ۱۳۷۴ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و دارای یک دختر به نام نگار خیابانی هستند که در تاریخ 10 فروردین 1376 در کرج به دنیا آمده است.

جواد خیابانی

فعالیت‎های ورزش جواد خیابانی

او به خاطر بیماری فلج اطفال که در سال ۱۳۴۸ به آن دچار شده بود مشکلات حرکتی زیادی داشت که هنوز هم از آن رنج می‌برد اما با این وجود در مسابقات دوچرخه سواری آموزشگاه‌های ایران در سال ۱۳۶۲ قهرمان جاده شد. در سال‌های ۶۲ – ۶۳ و ۶۴ بک چپ و دروازه بان تیم هنرستان و تیم منخب آموزشگاههای کرج بود. در سال ۱۳۶۶ در المپیک دانشجویان ایران در شیراز شرکت کرد. در آن مسابقات او هم عضو تیم بسکتبال و هم تیم فوتبال منتخب دانشکده‌های فنی و مهندسی تهران بود که به مقام پنجم ایران در رشته فوتبال دست یافت و در همان سال به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد. این اردو هرگز تشکیل نشد زیرا در آن زمان ورزش دانشگاهی چندان فعالیت مهمی نداشت.

مهمترین سفرهای کاری

جواد خیابانی تا به حال به عنوان خبرنگار به المپیک سیدنی و آتن و پاراالمپیک پکن، لندن و ریو و به عنوان گزارشگر، بازی‌های ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه و جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر  اعزام شده است.

    مقدماتی قهرمانی فوتبال جوانان آسیا – ۱۹۹۶ – عربستان سعودی

    فینال جام قهرمانی فوتبال جوانان آسیا – ۱۹۹۶ – کره جنوبی

    مسابقه فوتبال ایران با استرالیا – ۱۹۹۷ – ملبورن

    جام جهانی فوتبال – ۱۹۹۸- فرانسه

    مسابقه یوونتوس – اینتر – ۱۹۹۹ – تورین

    المپیک سیدنی – ۲۰۰۰ – استرالیا

    جام بین‌المللی فوتسال دوبی – ۲۰۰۱- امارات متحده عربی

    المپیک آتن – ۲۰۰۴ – یونان

    جام جهانی فوتبال باشگاه‌ها – ۲۰۰۷ – ژاپن

    مسابقات پارالمپیک ۲۰۰۸ پکن

    مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ – قطر

    مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.