کد خبر : 24019 / /
/

قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته تغییرات کمی داشته است.

قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته تغییرات کمی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته تغییرات کمی داشته است.

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۸۸,۵۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۹۹,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۹۹,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۹۹,۴۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۹۵,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۸۸,۰۰۰

بال کبابی ساده – بدون نوک بال

۶۷,۰۰۰

فرصت پول دار شدن رو از خودت نگیر و تو دوره رایگان ثبت نام کن

فرصت پول دار شدن رو از خودت نگیر و تو دوره رایگان ثبت نام کن

بازوی کبابی ساده

۴۴,۵۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۵۹,۰۰۰

فیله مرغ

۱۲۹,۷۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۲۰,۰۰۰

شنیتسل بدون آرد

۱۲۰,۲۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۱۲۲,۲۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۹,۰۰۰

جگر مرغ

۱۸,۰۰۰

سنگدان مرغ

۱۹,۰۰۰

پای مرغ

۹,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۱۱۰,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۶۸,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۹۹,۰۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۶۲,۵۰۰

تخم مرغ بسته بندی ۱۵ عددی بسته بندی

۵۵,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۲۰ عددی بسته بندی

۴۸,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۹ عددی بسته بندی

۲۹,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۶ عددی بسته بندی

۲۲,۹۰۰

عوارض صادرات مرغ صفر شد

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در خصوص صادرات محصول مرغ بسیار مصرّ است و با اقدامی که انجام شده صادرات مرغ بدون هیچ محدودیتی با عوارض صفر برای تولیدکنندگان کاملاً میسر و قابل امکان است.

شیراوند، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص ذخیره‌سازی خانگی و وضعیت قیمت مرغ در کشور اظهار کرد: توافقاتی را با مجموعه اتحادیه سراسری مرغداران داشتیم برای این که حوزه بازار را در برنامه مدون و با یک شیب کاملاً حساب‌شده و منطقی به صاحبان اصلی صنعت که همان اتحادیه و انجمن‌های زنجیره‌ای هستند واگذار کنیم.

وی افزود: بر اساس توافقی که شده تمامی ظرفیت‌های مالی و امکانات وزارت جهاد کشاورزی در خدمت مجموعه صنعت دام و طیور قرار گرفته برای این که بتوانیم با مشارکت خود این صنعت و صاحبان این صنعت که نمایندگان آن‌ها ازجمله اتحادیه سراسری مرغداران هستند نسبت به جمع‌آوری و مدیریت مازاد تولید اقدام کنیم.

شیراوند درباره قیمت خرید مرغ توسط اتحادیه تصریح کرد: قیمتی که اتحادیه قرار است خریداری کند، بر اساس آنالیز قیمتی که سازمان حمایت برای نرخ مصوب طیور در نظر گرفته است قیمت مشخصی است که در اختیار اتحادیه است و مرغداران بر اساس همان قیمت این محصول خودشان را به فروش می‌ر​سانند، اما آن چیزی که مهم است بحث استمرار این تولید است، چون اگر این تولید دچار وقفه یا کاهش شود قطعاً در ماه‌های آتی دچار اختلاف و نوسان قیمتی در بازار خواهیم بود.

وی درباره تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی برای جمع‌آوری مرغ مازاد از مرغداران جهت صادرات بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در خصوص صادرات محصول مرغ بسیار بسیار مصرّ است و با اقدامی که انجام شده صادرات مرغ بدون هیچ محدودیتی با عوارض صفر برای تولیدکنندگان کاملاً میسر و قابل امکان است.

شیراوند درخصوص راهکار کنترل افزایش قیمت در بازار داخلی پس از صادرات افزود: یکی از مهمترین نکاتی که موظفیم به آن توجه داشته باشیم و آن را رصد کنیم بحث قیمت مصرف‌کننده است، کنار حمایت از تولید و تولیدکننده، این‌ها اگر کنار هم قرار بگیرند قطعاً دارای ثبات و تعادل خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس مازاد تولید و برنامه تولیدی که وجود دارد و میزان جوجه‌ریزی‌ای که انجام شده است، برآورد ما و کارشناسان امر این است که ما تا پایان سال هیچ مشکلی در حوزه تولید و مصرف نخواهیم داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.