کد خبر : 24021 / /
/

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد.

مهرداد بذرپاش با اکثریت آرای نمایندگان مجلس توانست رای اعتماد بگیرد و به عنوان دومین وزیر راه و شهرسازی دولت ابراهیم رئیسی وارد کابینه شود.

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) مجلس، صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی را بررسی کرده و در نهایت سکان وزارت را به دست مهرداد بذرپاش سپردند.

روز یکشنبه هفته جاری نامه معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نهم بوده و در مرداد سال ۱۳۹۹ با رای نمایندگان مجلس به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب شد.

بعد از اتمام دفاعیات مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه امروز مجلس، با اعلام محمد باقر قالیباف اعضای هیات دولت از مجلس شورای اسلامی خارج شدند.

سپس برگه‌های رای گیری بین نمایندگان توزیع شد، در این برگه‌ها سه گزینه موافق، مخالف و ممتنع درج شده است، بعد از اعلام نظر نمایندگان این برگه‌ها در جعبه‌هایی انداخته شده و سپس مورد شمارش قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.