کد خبر : 24023 / /
/

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود.

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴خرین جزئیات از شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت و وام 30 میلیون تومانی بانک رسالت بانک رفاه و اقساط و زمان بازپرداخت آن را بخوانید.

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است. افرادی که برای خرید کالاهای ضروری کمبود نقدینگی دارند و از مشتریان بانک ملت هستند، می‌توانند از وام ۲۰۰ میلیونی خرید کالای این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته با این تسهیلات تنها امکان خرید از برندهای طرف قرارداد بانک ملت وجود دارد. نرخ سود این وام حداقل ۷ و حداکثر ۱۸ درصد و بسته به دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. حداقل دوره پرداخت قسط ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا این وام به افرادی پرداخت می‌شود که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. با توجه به رقم وام، دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه و سود ۷ درصد، مبلغ هر قسط به ۳۰ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۳۹۱ تومان می‌رسد. کل سود وام ۱۶ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۳۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۲۱۸ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۷۳۹ تومان است.

طبق بخشنامه بانک مرکزی تمامی بانک ها می توانند  جهت پرداخت تسهیلات خرد و رفع نیازهای اساسی خانوارها (خرید کالاهای اساسی ، خرید خودرو ، ...) کارت اعتباری صادر کنند. سقف کارت اعتباری برای عموم جامعه  ۲  میلیارد ریال است. بانک ملی هم با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام در قالب کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به عموم افراد جامعه که واجد شرایط باشند را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است. مهمترین شرط برای دریافت این وام داشتن مدرک شغلی معتبر است. این مدرک شغلی می تواند فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران , و یا جواز کسب برای کسبه , کارت هوشمند برای رانندگان و ... باشد. ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻯ: ﻫــﻢ ﺍﻛﻨــﻮﻥ ﺍﻣــﻜﺎﻥ ﺻــﺪﻭﺭ وام ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒــﺎﺭﻯ ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻧﻔــﺮﺍﺩﻯ ﻭ ﮔﺮﻭﻫــﻰ ﺍﺯ ﻣﺒﻠــﻎ ﺩﻩ ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ تومان تا ۲۰۰ میلیون تومانﺩﺭ تمامی ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﻠﻰ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﻰ‌ﺑﺎﺷﺪ.

 نکته:سقف وام کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومان است و چنانچه شخصی قادر به پرداخت اقساط آن نباشد و یا به مبلغ کمتری وام نیاز داشته باشد ٬ می توانند مبالغ کمتر مثلا ۱۰۰ میلیون و یا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند. مزایا و ویژگی‌های تسهیلات  کارت اعتباری بانک ملی ایران:  افزایش قدرت خرید  مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت  راهکار مدرن و آسان بجای تسهیلات خرد  شارژ مجدد اعتبار کارت پس‌از پرداخت هر قسط  انتخاب شرایط بازپرداخت اقساط طبق انتخاب دارنده کارت bank melli card شرایط عمومی دریافت کارت اعتباری بانک ملی: ۱- داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام ۲- دارا بودن یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌ گذاری کوتاه‌ مدت نزد شعب بانک ملی ایران ۳- عدم سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور ۴- ارائه تضامین یا وثایق مورد قبول بانک  نرخ سود وام  کارت اعتباری ملی: نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار (نرخ سود عقود مبادله‌ای) در حال حاضر سالانه ۱۸% می‌باشد. حق (آبونمان) اشتراک سالانه کارت اعتباری: یک درصد از اعتبار تخصیصی در کارت‌های اعتباری، بعنوان حق اشتراک ارائه خدمات یکساله کارت اعتباری دریافت می‌گردد.مثلا برای کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومانی , ۲ میلیون تومان آبونمان دریافت می شود. وثایق لازم جهت دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی: وثایق و ضامنین جهت دریافت این وام با توجه به رتبه اعتباری شخص متقاضی و بنا بر تصمیم کمیته اعتباری شعبه است و معمولا ۳ یا ۲ ضامن با ترکیب کسر اقساط و حساب جاری اخذ می گردد. سایر شرایط دریافت وام کارت اعتباری : وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوق و سررسید گذشته  و مشکوک الوصول باشند.

شرایط دریافت وام فوری

چنانچه مشتری قبلا از بانک های دیگر کارت اعتباری دریافت کرده است ٬ می تواند مابه التفاوت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان را از کلیه شعب بانک ملی دریافت کند ولی چنانچه از شعب بانک ملی قبلا وام کارت اعتباری دریافت کرده است  پس از تسویه وام فعلی می تواند از کارت اعتباری ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانی جدید استفاده نماید  این بانک در قالب تفاهم نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی طرح اشتغال پایدار را تبیین کرده و از شرکت‌ها دانش بنیان حمایت می‌کند. براساس طرح مذکور به شرکت‌های دانش بنیانی که زمینه اشتغال را برای هر فرد جویای کار فراهم آورند، وام قرض الحسنه ۳۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود. به عنوان مثال اگر شرکتی ۱۵ شاغل داشته باشد، مبلغ تسهیلات آن به ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام نیز ۳۶ ماهه است. ضمنا براساس این طرح، امکان پرداخت تسهیلات به افراد حقیقی کارآفرین ممکن خواهد بود. دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک صادرات باید وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالا را در فروشگاه‌های اسنوا خرج کنند. این وام به افرادی پرداخت می‌شود که دارای ضامن رسمی باشند و هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است. با توجه به مبلغ تسهیلات، میزان سود و زمان بازپرداخت آن، هر قسط یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود ۶۴ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان خواهد بود. بانک صادرات ایران به طور رسمی از تاریخ پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۳۱ فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای کوچک و همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی از اهداف اولیه این بانک اعلام شد. در حال حاضر این بانک با استفاده از روش‌های نوین بانکداری و به کارگیری منابع داخلی، انواع تسهیلات و خدمات را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هم اکنون عوامل این بانک در تلاش هستند تا وام‌های مثل ازدواج و فرزندآوری با کمترین اتلاف وقت و هزینه به مشتریان پرداخت شود. در همین راستا این مجموعه طی ۳ماهه اول سال جاری بالغ بر ۲۶ هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان خود پرداخت کرده است.  افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت  حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات ویژه متخصصان است و با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. داشتن سند ملکی برای دریافت این وام ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبری را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از سپرده‌هایشان را دارند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت اقساط وام متخصصان ۶۰ ماه اعلام شده است.

شرایط وام فوری 30 میلیون تومانی بانک رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت به شرکت‌های دانش بنیان در قالب سه طرح مختلف وام پرداخت می‌کند. یکی از این طرح‌ها، «اشتغال پایدار» نام دارد که براساس آن به ازای هر فرد مشغول به کار در مجموعه دانش بنیان، وام ۳۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود. این بانک در قالب تفاهم نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی طرح اشتغال پایدار را تبیین کرده و از شرکت‌ها دانش بنیان حمایت می‌کند. براساس طرح مذکور به شرکت‌های دانش بنیانی که زمینه اشتغال را برای هر فرد جویای کار فراهم آورند، وام قرض الحسنه ۳۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود. به عنوان مثال اگر شرکتی ۱۵ شاغل داشته باشد، مبلغ تسهیلات آن به ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام نیز ۳۶ ماهه است. ضمنا براساس این طرح، امکان پرداخت تسهیلات به افراد حقیقی کارآفرین ممکن خواهد بود. بانک رفاه کارگران اخیراً از طرح جدید خود به نام وام بانک رفاه بدون ضامن رونمایی کرده است. این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود. از آنجایی که افراد زیادی برای دریافت تسهیلات اقدام می‌کنند، لازم است از واجدین شرایط باشید تا بی‌معطلی در صف دریافت وام قرار بگیرید. شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه به شرح زیر است: مستمری بگیر یا حقوق بگیر این بانک باشید؛ در این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشید؛ نیازی به ارائه ضمانت ندارید؛ حتما باید در مرحله اعتبارسنجی، نمره اعتبار بالایی به‌دست آورید؛ لازم است مبلغ ناچیزی را صرف هزینه تشکیل پرونده، آبونمان و اعتبارسنجی کنید؛ ضمنا سقف این تسهیلات، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است؛

میزان سود و شرایط بازپرداخت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

طرح وام بانک رفاه بدون ضامن با سود ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه اعطا می‌شود. لازم به ذکر است که اگر سقف ۵۰ میلیون تومانی را انتخاب کنید، حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. البته باوجود قیمت‌های سر به فلک کشیده بهتر است از حداکثر مبلغ وام که ۱۰۰ میلیون تومان است، بهره ببرید. دیگر نوبت به آشنایی با مدارک لازم جهت دریافت وام رسیده است تا به راحتی و بدون نقص مدرک به شعب بانک رفاه مراجعه و تسهیلات مورد نیازتان را دریافت کنید.

مدارک لازم برای دریافت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این وام صرفا به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌بگیر و مستمری بگیر بانک رفاه هستند. پس برای ارائه مدارک کار شما راحت است. چون حتما در این بانک حساب دارید و قبلا یک مرتبه موقع افتتاح حساب، مدارک مورد نیاز خود را به بانک تحویل داده‌اید

در حالت کلی مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام، به شرح زیر است:

فیش حقوقی در صورتی که حقوق بگیر بانک رفاه هستید مدارک بازنشستگی و فیش کسر از حقوق در صورتی که مستمری بگیر بانک رفاه هستید در ابتدا با مدارک فوق به شعب بانک رفاه مراجعه کنید؛ اگر به مدارکی بیش از مواردی که ما اشاره کردیم، نیاز بود مسئولین شعبه از شما می‌خواهند که در اسرع وقت با مدارک تکمیل شده مجددا به بانک مراجعه و سلسله‌مراتب دریافت تسهیلات را طی کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.