کد خبر : 24113 / /
/

سپیده خداوردی از بازیگرای مشهوریه که البته باید گفت از بازیگرایی هم هست که با یه سریال پرید اون بالا ماهالا و به مرور نبود دیده شدنش!

سپیده خداوردی تحصیلکرده هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. سپیده خداوردی متولد 6 اردیبهشت 1360 در تهران ، بازیگر نوازنده و شاعر است. سپیده خداوردی تجربه نوازندگی در ارکستر ملی و چاپ کتاب شعر هم دارد. سپیده خداوردی متأهل است. سپیده خداوردی یک پسر دارد.

سپیده خداوردی از بازیگرای مشهوریه که البته باید گفت از بازیگرایی هم هست که با یه سریال پرید اون بالا ماهالا و به مرور نبود دیده شدنش! مثلا سپیده خداوردی با بازی در سریال "آوای باران" این مدلی بود و خب چون یه لهجه باحال و نمکی هم داشت خیلیا شیفته خانوم خانوما شدن اما از طرفی هم اون کاراکتر اصلا و ابدا به سپیده خداوردی نمیومد چرا که زمین تا آسمون ظاهری و باطنی با هم متفاوتن.

سپیده خداوردی

ولی خب ماهیت بازیگری اصلا به همینشه که خانوم و یا آقای بازیگر هزار جور نقش بهش داده میشه که شاید به اون حد خوب نباشه و یا به اون حد بد نباشه و این اصلا دلیل منطقی نیست که مخاطب از هنرمندی بخواد همونطور که تو فیلم و سریال بوده در واقع هم ظاهر بشه. 

سپیده خداوردی مثلا این مدلیه که مثل بنز آرایش میکنه و از هیچی واسه غلیظ شدن فیسش کم نمیذاره! اما خب گاهی اونقدر زیادی میشه که کلا چهره سپیده بانو به یکی دیگه تبدیل میشه به خصوص اون تایمی که حسابی لاغر شده بود. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید 

خب همونطور که در عکس بالایی مشاهده کردید سپیده بانو از ترند روز هم استقبال میکنه چرا که ابروهای خانوم بازیگر به قدری لیفت شده و بالا رفته که کم کم داره میره رو ابرا!

سپیده خداوردی

البته که ظاهر هر شخص به خودش مربوطه اما گاهی استفاده از مد روز هم باید به شخص بیاد و یا جوری باشه که غلظتش تو چشم نخوره. شاید بگین چهره های مشهور خارجی خیلی کارا میکنن که حسابی تو چشم باشن که خب درسته، کلا قشر هنرمند یه مدلی هستند که علاقمندن تا متفاوت نشون داده بشم اما قطعا فرهنگ با فرهنگ فرق داره و هر موردی که در ایران باشه شاید در اروپا جالب نباشه و بلعکس!

ناگفته نمونه که به غیر از موارد گفته شده خانومای بازیگر جدیدا بیخیال فیلترای اینستاگرام نمیشن و کلا این سبکی شدن که 80 درصدشون اگه فیلتر میلترای اینستا نباشه خیلی کم عکس میذارن! سپیده بانو هم چنین است و از هوادارای پر و پا قرص فیلتره، با وجوده اینهمه میکاپ!

سپیده خداوردی  رژیم لاغری گرفت

سپیده خداوردی طوفانی عکس میذاره و اینجوریه که صفحه اینستاگرامش پره از تصاویر جورواجور خودش! البته که اینا قطره ای در میان اقیانوس عکس های خانوم بازیگر هستند. دیدین بعضیا هررررر جا که میرن گوشی به دست هستن و حتی ممکنه بقیه رو هم خفه کنن؟ سپیده خداوردی دقیقا همون مدلیه و حتی برای سبزی خریدن سر کوچشونم که بره باز عکساشو میگیره و پست میکنه!

حالا پیج این بازیگر تلویزیون تبدیل به آلبومی بسیاااار قطور شده که هرچی بری به تهش نمیرسی!

اما جدا از این مسائل سپیده خانوم در آوای باران و تا همین چند ماه پیش اندامی توپُر داشتند اما یهو یه مدت بسیااار لاغر و استخونی شدن جوری که دیگه صدای فالووراشم دراومده بود. اما حالا دوباره سپیده خانوم رو با اندامی درشت می بینیم که نشون میده عزمشو جزم کرده تا مثل قبلش بشه که خب در این حالت استایل نافرم تر میشه.

نکته عجیب سپیده خداوردی  در صفحه اینستاگرامش

سپیده خداوردی همونطور که گفتیم یه دنیا عکس داره و انگار از عکس گرفتن کلا خسته بشو نیست اما جالبه که میون این دریای تصویر از چهره و رخ های مختلف و تیپ و تفریحات خودش، هیچ رد و اثری از همسرش نیست که خب به همین بابت خیلی از کاربران بر این نظرند که خانوم بازیگر ریز و سوسکی طلاق گرفته!

چند ازدواج و طلاق اونقدری بین بازیگرای خانوم و آقا روال شده که براشون هیچ حرفی مهم نیست و اینطورم که از پیج سپیده بانو مشخصه ایشون کلا با پسرش سانیار و رفقای خودش حال میکنه و با انتشار کلی عکس از اونها حسابی مشهورشون کرده.

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

در ادامه تصویری از بچگی سپیده خداوردی مشاهده می کنید که نشون میده آقا سانیار حسابی به مامی رفته.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.