کد خبر : 24135 / /
/

۱۰روز بعد از حذف تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام‌جهانی، سرانجام فدراسیون فوتبال یک بیانیه مرتبط با این موضوع منتشر کرد.

 

بعد از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست.

۱۰روز بعد از حذف تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام‌جهانی، سرانجام فدراسیون فوتبال یک بیانیه مرتبط با این موضوع منتشر کرد. البته فکر نکنید پای عذرخواهی، دلجویی، ابراز شرمندگی یا حتی تعیین تکلیف تیم ملی در میان است؛ نه. آنها فقط به شایعه دستمزد ۵۰۰هزار یورویی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌ و نوشته‌اند: «همانطور که پیش از این بارها به‌صورت رسمی اعلام شده مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی در جام‌جهانی ماهانه ۵٠هزار یورو بوده و سایر مبالغ مطرح شده در رسانه‌ها کذب است.»

جالب اینجاست که رقم ۵۰۰هزار یورویی برای قرارداد کی‌روش را رسانه‌های عربستانی اعلام کرده بودند اما همین که ۱۰روز بعد از حذف لااقل به این بهانه فهمیدیم فدراسیون «زبان» دارد، خودش اتفاق باشکوهی به‌حساب می‌آید. خیلی ممنون رفقا!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.