کد خبر : 24327 / /
/

لیلا اوتادی عکس هایی بدون میکاپ از خود منتشر کرده است.

لیلا اوتادی عکس هایی بدون میکاپ از خود منتشر کرده است. لیلا اوتادی در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. لیلا اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. لیلا اوتادی در بهمن ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی درآمد از کجا می آورد؟

اما این روز ها خانم های بازیگر بنا به هر دلیل که اصلی ترینش هم نبود پیشنهاد کاری در سینما هستش، از پیج های خود استفاده کرده و تبلیغات زیادی می کنند. این معرفی ها دیگه طوری شدن که انگاری صنعت تبلیغات رو خانم های بازیگر گرفتن. البته که در اینستاگرام حتی مردم عادی هم کلی کسب و کار راه انداختن و یا اینکه بلاگر و اینفلوئنسر شدن تا بتونن پیج رو بالا ببرن و تبلیغات انجام بدن و درآمد داشته باشن، حالا شما فکر کن معروف و محبوبم که باشی ده هیچ از بقیه جلوتری پس چرا استفاده نکنن؟!

لیلا اوتادی

این راه درامد مشکلی ندارد تا جایی که همانند خانم بهنوش بختیاری نشه که هررر جیزی رو برای پول قبول و معرفی می کنند چرا که این بازیگر زن مدتها پیش درست زمانی که واکسن نبود و شیوع ویروس کرونا وحشتناک شده بود تبلیغ داروی ضد کرونا رو کرده بودند که که اصلا با عقل جور در نمیومد و اینکار حتی ممکنه جون خیلیا رو هم به خطر بندازه!

لیلا اوتادی ویدیویی از خود منتشر کرد که به صورت حضوری رفته بود و درباره کلینیک زیبایی صحبت می کرد. خانم بازیگر به گفته خودش در این کلینیک کار های زیبایی اش را انجام داده و از کار دکترش مطمئن می باشد. این ترفند در میان تمام تبلیغ کننده ها زیاد شده به طوری که حتی اگه خودشون ذره ای هم از اون محصول و یا خدمات استفاده نکرده باشن میگن استفاده کردیم و راضی بودیم تا اعتماد کاربر به خوبی جلب بشه. البته که روی سخن ما با خانم لیلا اوتادی نبود و کلی بود!!!

لیلا اوتاد در این ویدیو با آقای دکتر خیلی با ناز صحبت می کند که خب این موضوع هم مورد توجه کاربران قرار گرفت

لیلا اوتادی و مختصری بیوگرافیش

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی همونطور که گفتیم تو انتشار تصاویر از خودش این مدلی که کلا میشه یه آدم دیگه و اونقدری تغییر میکه که از چهره یه انسان تبدیل میشه به فیس عروسک! اما جالبه   لیلا اوتادی با وجود چهره خوشگلش چندان اهل حاشیه سازی و دیده شدن از این طریق نیست اما خب هوادارای خاص خودش رو هم داره که به راحتی میتونست بیشترشون کنه ولی انگاری خانوم خانوما اهل جنجال و افزایش فالوور همانند مثلا خانوم قریشی نیست و ساده میره جلو!

 

مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر لیلا بانو رو مشاهده می کنید که موارد گفته شده رو میشه توش دید!

میدونیم که این روزا دیگه کشف حجاب زیاد شده و خانومای سینما تند و تند پشت بند هم بیخیال بازیگری شدن و قید ادامه کارشون رو در ایران زدن که خب برخیشون اونور آب هتسند و برخی هم داخل کشور که قطعا براشون به راحتی تموم نمیشه! اما در این بین یکسری هنرمند هم هستند همانند سحر قریشی و یا لیلا اوتادی که اصلا اعتقادی به حجاب هم شاید ندارند اما همچنان دست به کشف حجاب نزدن تا مشکلی براشون پیش نیاد.

لیلا اوتادی

اما همیشه این افراد با ترفندای دیگه دوست دارن تا یه عکسی چیزی در این غالب ولی غیر مستقیم منتشر کنن. مثلا سحر خانوم قریشی از سایه اش بدون حجاب عکس گذاشته بود و حالا هم لیلا اوتادی کلاه گیس به سر تصویری از خود به اشتراک گذاشت که اصلا با موی طبیعی مو نمیزد و خانوم بازیگر خوشحال و خندان به ذوق اومده بود. ناگفته نمونه اینکه موی اصلی باشه یا کلاه گیش در صورتی که انقدر طبیعیه، چه فرقی در اصل عمل داره؟!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.