کد خبر : 24385 / /
/

لیستی از جنجالی ترین و زیباترین دختران جام جهانی در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 لیستی از جنجالی ترین و  زیباترین دختران جام جهانی در فضای مجازی منتشر شده است.

دختر جنجالی ایرانی در جام جهانی 2022

 

این دختر ایرانی در قطر به اندازه ای حجاب و رفتارش جنجالی شد که پایش به تلویزیون هم باز شد در ایران او را دختر یک مدیر دولتی در آبادان معرفی کردند و این درحالی بود که این دختر 2 سال است در قطر زندگی می کند و پدرش کارمند پالایشگاه آبادان است.

دختر ایرانی

زیباترین دختر در جام جهانی 2022

ایوانا نول مدل کروات جار و جنجال های بسیاری را در قطر به راه انداخته است. او زیباترین دختر جام جهانی 2022 معروف شده است.

ایوانا نول

ایوانا نول

مدل تونسی که خواستگار ملی پوش مراکشی داشت

زیباترین دختر جام جهانی 2022 به انتخاب برخی از کاربران یک مدل تونسی بود که بر اساس برخی اخبار با خواستگاری از سمت یکی از بازیکنان تیم ملی مراکش مواجه شده است.

سوفین بوفال بازیکن تیم ملی مراکش این بانو را در استادیوم دیده و از او خواستگاری کرده است. که اعلام جواب خواستگاری به بعد از پایان جام جهانی موکول شده است.

دختر تونسی

خواستگاری دیگر در جام جهانی

اخیرا تصویری از دختر مورد علاقه خولیان آلوارز منتشر شده و گفته می‌شود این ستاره قصد دارد بعد از جام جهانی به خواستگاری این دختر زیبا برود.

دوست دختر خولیان آلوارز

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.