کد خبر : 24423 / /
/

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نودونهمین دربی پایتخت به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی پرگل به پایان رسید.

عکس و نتیجه بازی؛ استقلال ۲ - پرسپولیس ۲ 

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نودونهمین دربی پایتخت به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی پرگل به پایان رسید.

نودونهمین شهرآورد پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس امروز سه‌شنبه ۲۹ آذر در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در حالی برگزار شد که ورزشگاه آزادی برای این حساس‌ترین دیدار لیگ در نیم‌فصل نخست خالی از تماشاگر بود. این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید تا سرخ ها با ۲۵ امتیاز صدر جدول را حفط کنند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی(۶۱- پیمان بابایی)، سعید مهری (۶۱- مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند (۶۹- مهدی قایدی)، روزبه چشمی (۶۱- محمدزبیر نیک‌نفس)، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری (۷۶- رضا میرزایی).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی (۶۳- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی‌فر (۸۴- سیامک نعمتی)، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا (۶۳- سروش رفیعی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی (۸۹- فرشاد فرجی) و امید عالیشاه (۶۳- محمد عمری).

داور دربی ۹۹: محمد حسین زاهدی‌فر

نیمه اول

دقیقه ۵: تیم پرسپولیس با سانتر سعید صادقی از جناح راست صاحب ضربه کرنر شد.

دقیقه ۷: محمد محبی در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که پرس مدافعان قرمزپوش ضربه این بازیکن پس از برخورد به دانیال اسماعیلی‌فر به کرنر رفت. (ببینید: موقعیت گل برای استقلال دقیقه ۷ )

دقیقه ۱۶: تیم پرسپولیس با خطای جعفر سلمانی روی سعید صادقی در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه غیرمستقیم روی دروازه آبی‌پوشان شد. مهدی ترابی توپ را به روی دروازه استقلال سانتر کرد و گئورگی گولسیانی در میان تجمع بازیکنان دو تیم با ضربه سر اولین گل پرسپولیس و دربی را به ثمر رساند. (ببینید: گل گئورگی گولسیانی برای پرسپولیس)

دقیقه ۱۸: امید عالیشاه روی یک ضد حمله از سمت راست به مست دروازه استقلال پا به توپ شد و با ارسال یک سانتر خطرناک مهدی ترابی را در یک موقعیت تک به تک با سید حسین حسینی قرار داد ترابی خود را به سمت توپ پرتاب کرد اما ضربه این بازیکن به بسیار خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: سانتر خطرناک جعفر سلمانی از سمت چپ با حضور گولسیانی دفع شد.

دقیقه ۳۰: تیم استقلال توسط محمد محبی صاحب کرنر شد که بازیکنان استقلال روی یک حرکت تمرین شده کرنر توپ با ارسال پاس کوتاه به جعفر سلمانی در گوشه محوطه پرسپولیس رسید و سانتر خطرناک این بازیکن در داخل محوطه جریمه سرخ‌پوشان روی تیر دوم و ضربه سر روزبه چشمی به گل تساوی استقلال تبدیل شد. (ببینید: گل تساوی برای استقلال توسط روزبه چشمی)

دقیقه ۳۸: کوین یامگا در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با ارسال یک پاس در عمق ارسلان مطهری را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت مهاجم استقلال با حضور به موقع بیرانوند به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: محمد محبی جناح چپ صاحب توپ شد و سانتر این بازیکن در داخل محوطه جریمه پرسپولیس به ارسلان مطهری رسید و مهاجم آبی‌ها موفق شد گل دوم استقلال را با یک ضربه به کنج دروازه پرسپولیس به گل دوم آبی‌ها تبدیل کند. (ببینید: گل دوم استقلال توسط ارسلان مطهری)

دقیقه ۷۵: تیم استقلال توسط پیمان بابایی از سمت راست در ضد حمله این بازیکن می‌توانست محبی را با بیرانوند تک به تک کند که تعلل بابایی باعث شد تا مدافعان پرسپولیس توپ را از زیر پای این بازیکن به بیرون بزنند.

دقیقه ۸۸: تیم پرسپولیس توسط یک کار ترکیبی بین وحید امیری و سعید صادقی در سمت چپ به کرنر رسید و گولسیانی برای دومین بار روی ضربه سر سرخ‌ها را با اشتباه حسینی و رافائل به گل تساوی رساند. (ببینید: گل دوم پرسپولیس/ دبل گئورگی گولسیانی)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.