کد خبر : 24452 / /
/

تعجب المیرا شریفی مقدم با اعلام لیست قیمت خودروها در فضای مجازی پر بازدید شد.

تعجب المیرا شریفی مقدم با اعلام لیست قیمت خودروها واکنش بسیاری از همه را بر عهده داشت. المیرا شریفی مقدم متولد 18 خرداد سال 1360 در تبریز می باشد. المیرا شریفی مقدم لیسانس رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد را دارد و در حال تحصیل در رشته علوم ارتباطات می باشد. اولین خبری که المیرا شریفی مقدم اجرا کرده است فروردین سال 1381 مخصوص جوان ها بوده است. همسر المیرا شریفی مقدم داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر است. المیرا شریفی مقدم چندین سالی است که در شبکه خبر فعالیت می کند.

تعجب المیرا شریفی مقدم با اعلام لیست قیمت خودروها در فضای مجازی پر بازدید شد.

المیرا شریفی مقدم ، گوینده و مجری شبکه خبر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ در تبریز است. شریفی مقدم حدود ۷ سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی (متولد ۱ تیر ۱۳۵۴) گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.

اولین خبری هم که در این شبکه خواندم، فروردین سال ۱۳۸۰ بود که اخبار جوان بود. دو ماه بعد بلافاصله به من اخبار پزشکی – تخصصی شبکه خبر را پیشنهاد دادند و کم‌کم همین روند ادامه داشت تا اینکه در حال حاضر گوینده مرکزی شبکه خبر هستم. به عبارتی تمامی ارتباطات، گفتگوهای خبری و اخبار فوری دو گوینده ثابت دارد که در هر شیفت هفت ساعت باید حضور داشته باشند تا این اخبار را پوشش دهند.» پس با این حال باید بر همه‌چیز واقف باشید. می‌گوید: «متاسفانه یا خوشبختانه به همین شکل است. باید به تمامی اتفاقات و رویدادهای جهان به ویژه سیاسی آگاهی داشته باشید

المیرا شریفی مقدم

«المیرا شریفی مقدم» در تهران بزرگ شده و سال ۷۹ وارد شبکه خبر شده است. «داود عابدی» گزارشگر محبوب این شبکه که بیشتر مخاطبان گزارش هایش را در برنامه «دوربین خبرساز» به یاد دارند متولد محله مجیدیه تهران است. عابدی از سال ۷۵ کارش را در «مجله بامدادی» رادیو شروع کرده و بعد از آن در سال ۷۸ درست از زمان تاسیس شبکه خبر وارد این شبکه شده است. وقتی از نحوه آشنایی شان و شکل گیری ازدواجشان می پرسم هردو سر شوخی را باز می کنند. عابدی با خنده می گوید: «خانم شریفی مقدم من را از تلویزیون می دید و اصلا به خاطر من همه تلاشش را کرد که وارد شبکه خبر شود.

شریفی مقدم هم ادامه می دهد: «بله من از بچگی آقای عابدی را در تلویزیون می دیدم واز هواداران ایشان بودم.» حالا عابدی قصه اصلی را با چاشنی طنز برایمان تعریف می کند: «من با عموی همسرم از قبل دوست بودم. یک بار ایشان به من گفت که من برادرزاده‌ام هم به شبکه خبر آمده و هوایش را داشته باش. من هم فکر کردم برادرزاده اش یک آقاست و الکی گفتم باشه هوایش را دارم. اما یکبار که وارد تحریریه شدم و خانم شریفی مقدم خودش را معرفی کرد تازه فهمیدم دوستم ایشان را می گفت و از همان جا بود که فکر ازدواج با خانم شریفی به ذهنم افتاد و مراقبت های ویژه آغاز شد. در نهایت هم سال ۸۲ باهم ازدواج کردیم.»

المیرا شریفی مقدم :کار خبر آدم را معتاد می کند

یک روز خلوت خانواده این زوج خبری به این شرح است. آقای عابدی ساعت ۸ صبح از خانه به قصد محل کار بیرون می رود. بعداز آن خانم شریفی مقدم ساعت ۱۰ صبح بچه ها را که شامل «امیرابوالفضل» و «امیرارسلان» هستند به مهدکودک می رسانند و بعد به محل کار می روند. بعد از خواندن خبر ۱۳ شبکه خبر خانم شریفی مقدم با بچه ها دوباره به خانه بر می گردند. آن وقت ساعت ۶ بعد از ظهر آقای عابدی به سمت خانه می آید و بعد از جابه جا کردن کلید در راهروی ساختمان خانم شریفی مقدم دوباره به محل کار می رود. بعد از خواندن خبر ۲۰ و انجام کارهای روتین ساعت ۱۱ شب دوباره به خانه برمی گردد. دراین مدت هم آقای عابدی به قول خودش به شغل شریف خانه داری مشغول است.

المیرا شریفی مقدم

وقتی از سختی های این نوع زندگی و داشتن دو فرزند می پرسم، شریفی مقدم جواب می دهد: «جالب است بدانید فرزند اول من «امیرابوالفضل» ۲۴ فروردین ۸۹ به دنیا آمد. فرزند دومم «امیرارسلان» نیز ۱۴ اسفند همان سال به دنیا آمد. واقعا سخت بود. من یک سال و نیم از کار دور بودم. اما الان همیشه کنارهم هستند و ما خیالمان راحت است. اما به هیچ وجه امکان نداشت کس دیگری شغل من را قبول کند. فقط یک همکار که خودش به سختی های کار آشناست این شغل را قبول کرد. خب ما هردو از جوانی در شبکه خبر بودیم کار خبر خیلی سخت و پرفشار است اما آدم را به خودش معتاد می کند. ما تمام این سختی ها را به خاطر بچه هایمان تحمل می کنیم و حاصلش هرچیزی باشد برای بچه هاست.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

با بیوگرافی و زندگینامه المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده توانمند و همسرشان داود عابدی که وی نیز از مجریان برتر ورزشی است، آشنا شویم. المیرا شریفی خبرنگار و مجری مردمی بوده که در بین مردم از محبوبیت و جایگاه والایی نیز برخوردار است. شریفی مقدم متولد سال 1360 بوده و در حال حاضر 41

با بیوگرافی و زندگینامه المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده توانمند و همسرشان داود عابدی که وی نیز از مجریان برتر ورزشی است، آشنا شویم.

المیرا شریفی خبرنگار و مجری مردمی بوده که در بین مردم از محبوبیت و جایگاه والایی نیز برخوردار است.

شریفی مقدم متولد سال 1360 بوده و در حال حاضر 41 ساله هست. او عمده فعالیت خود را در شبکه خبر و به عنوان مجری سپری می کند. شریقی مقدم خردادماهی بوده و در 18 خرداد متولد شده است.

در زیر عکسی از حضور المیرا شریفی مقدم در برنامه رامبد جوان و خندوانه را که چندی پیش از شبکه نسیم پخش شده و مختصری در خصوص زندگینامه و فعالیت رسانه ای ایشان گپ و گفتگو شد را می بینید:

المیرا شریفی مقدم 300x254 - بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی

المیرا شریفی مقدم در خندوانه

شریفی مقدم دارای مدرک تحصیلی میکروبیولوژی و دانشجوی کارشناس ارشد علوم ارتباطات بوده و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز فعال است.

 المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده

یکی از خاطرات تلخی که ایشان در گفتگو با خبرنگاران نیز از آن یاد کرده اند، قتل و کشته شدن پدرشان در جریان یک سرقت بود. اتفاق تلخی که در 25 سال گذشته اتفاق افتاده و در لحظه ای که خانم شریفی مقدم به همراه برادرشان در منزل بودند و صدای کمک پدرشان را می شنیدند، توسط سارقی که می خواست کیف پدرشان را بدزدد و مقاومتی که توسط پدرشان انجام می شود، در نهایت درگیری رخ می دهد و نتیجه آن از دست دادن پدر عزیزشان می شود.

خانم شریفی مقدم همواره از این مصیبت به عنوان شب وحشتناک یاد کرده است. قاتلان پدر ایشان نیز از آن زمان تا کنون پیدا نشده اند.

المیرا شریفی مقدم اهل کجاست

خانم شریفی مقدم دارای اصالت آذری و در تبریز به دنیا آمده اند. همسر خانوم شریفی مقدم نیز داود عابدی از گزارشگران ورزشی بوده و در اول تیر ماه سال 1354 به دنیا آمده است.

همسر المیرا شریفی مقدم دارای 5 خواهر بوده و یک برادر نیز دارد. وی از طرفداران تیم خاصی نبوده و بی طرفی خودش را اعلام کرده اما المیرا شریفی مقدم گویا از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس است.

همسر المیرا شریفی مقدم، داود عابدی در رشته علوم ارتباطات اجتماعی فارغ التحصیل شده و دارای دان چهار و کمربند مشکلی تکواندو نیز هست.

اخیرا حاشیه ای نیز برای خانوم شریفی مقدم ایجاد شده بود که طی آن خبرهایی مبنی بر ممنوع التصویر شدن این مجری و گوینده شنیده می شد. هر چند خود خانم المیرا شریفی مقدم بعد از این اتفاق، به طرز و بیان دیگری مرخصی و عدم فعالیت موقت خود را تایید کرده است.

دوری از مجری گری المیرا شریفی مقدم

مطابق عکس بالایی، خانم شریفی مقدم در نوشته ای که با مخاطبان خود داشت، از دوری از رسانه خبر داد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.