کد خبر : 24489 / /
/

باشگاه پورتو مراسم ویژه ای برای انتخاب بهترین‌های خود در سال گذشته میلادی برگزار کرد

 

دیوگو کاستا بالاتر از مهدی طارمی عنوان ورزشکار سال پورتو را به خود اختصاص داد.

باشگاه پورتو مراسم ویژه ای برای انتخاب بهترین‌های خود در سال گذشته میلادی برگزار کرد. این باشگاه که در رشته‌های فوتبال،‌هاکی، بسکتبال و رشته‌های بسکتبال و والیبال با ویلچر فعالیت می کند، مراسمی را برای بهترین‌های خود در سال گذشته تدارک دید.

مهدی طارمی که فصل فوق العاده ای را با پورتو سپری کرد، یکی از گزینه‌های دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال بود. او به همراه دیوگو کوشتا و اوتاویو، از جمله بازیکنان نامزد کسب این عنوان بودند که در نهایت جایزه مذکور به سنگربان تیم ملی پرتغال رسید.

طارمی که برای حضور در این مراسم با ظاهر خاصی حضور پیدا کرده بود، مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت و البته بدون انجام مصاحبه خاصی و یا دریافت جایزه ای، سالن برگزاری مراسم را ترک کرد.

در این مراسم که با عنوان گالا دراگون برگزار شد، سرجیو کونسیسائو نیز به عنوان بهترین مربی تیم‌های پورتو در رشته‌های مختلف انتخاب شد و جایزه اش را دریافت کرد. علاوه بر این، جایزه ورزشکار جوان سال، پدیده سال پورتو، فوتبالیست سال و برخی از پست‌های مدیریتی نیز جوایزی را دریافت کردند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.