کد خبر : 24505 / /
/

وزیر اقتصاد فرانسه از فیفا درخواست کرد تا اتفاقات دیدار تیم ملی این کشور مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را بررسی کند.

 

فرانسوی‌ها معتقدند بعد از فینال جام جهانی به بازیکنان این تیم توهین شده است.

وزیر اقتصاد فرانسه از فیفا درخواست کرد تا اتفاقات دیدار تیم ملی این کشور مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را بررسی کند. دولت فرانسه مدعی است که در پایان بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و شکست فرانسه برابر آرژانتین، بازیکنان تیم ملی این کشور مورد توهین بازیکنان تیم حریف قرار گرفته‌اند.

برونو لومر، وزیر اقتصاد و شخص دوم دولت فرانسه در گفت‌وگویی درباره این مسئله صحبت کرد و گفت: «آنها توهین‌های نامناسبی انجام دادند. فیفا چه می‌کند؟ ورزش عبارت است از عادلانه بازی کردن، احترام گذاشتن به دیگران و همچنین احترام به بازنده‌ها.»

او سپس نسبت به رفتار امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین نسبت به کیلیان امباپه و همچنین بازیکنان سابق این تیم مانند آگوئرو که ادواردو کاماویگا را به سخره گرفت، انتقاد کرد. فدراسیون فوتبال فرانسه پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل توهین‌های نژادپرستانه نسبت به کومان و شوامنی که ضربات پنالتی خود را از دست دادند، شکایت خواهد کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.