کد خبر : 24530 / /
/

آزاده مصدی در خوش پوشی و استایل های نامتعارف شهرت دارد.

آزاده صمدی خانم بازیگر شمالی ایران است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بود. آزاده صمدی فرزند ندارد. آزاده صمدی در تیپ زدن و استایل بی مانند است. آزاده صمدی در نقش های زن لوند بسیار عالی ظاهر شده است.

آزاده مصدی در خوش پوشی و استایل های نامتعارف شهرت دارد. 

آزاده صمدی

آزاده صمدی محبوبیتشو از کجا آورده؟

آزاده صمدی همیشه از جمله بازیگرا محبوبی بوده که به خاطر سبک خاص ظاهر و باطنش خیلیا ازش خوششون میاد و فَنش شدن. آزاده صمدی هنرمند قابلی هستش که در این سالهای کاری خود نشون داده میتونه همه جور کاراکتری رو ایفا کنه، به بهترین نحو! از خشن و بزن بزن گرفته تا نقشای جدی و اجتماعی و حتی آزاده صمدی رو بار ها در نقش های طنز دیدیم که تو این سبک هم عالیه!

این روزا دیگه بازیگران چه خانوم و چه آقا به هر شکلی که شده میخوان جلب توجه داشته باشن که البته خانوما خیلی بیش تر هستند اما آصمدی حد و حدودی برای خود تعیین کرده که جنجالی نشه. این به منظور ساده بودن آزاده صمدی نیستا، اتفاقا خانوم خانوما مِن جمله بانوان به شدت غلیظی هستش که علاقمنده تا حسابی دیده بشه اما نه با هر چیزی! مثلا نیوشا ضیغمی با عمل های متفاوت صورتش و تبلیغات عجیب، سحر قریشی که اصلا نگیم بختره خودتون میدونید دیگه! بهنوش بختیاری یه جور دیگه، بهاه رهنما هم که دیگه صدر جدول! اینها تنها هنرپیشه های جنجالی در سینما وتلویزیون ما نیستن و تعدادشون بالاست اما خب مثال هایی بارز بودند که آزاده صمدی شبیه به هیچ یک نیست.

آزاده صمدی

 

آزاده صمدی این مدلیه که راه خودش رو میره و به خصوص در استایل روند سبکی جذاب و عجیب برای خودش انتخاب کرده. این روزا دیگه خانومای هنرپیشه با استفاده از ظاهرشون خیلی بیشتر میتون تاثیر گذار باشن تا هنر! چرا ک مثلا میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت رو خیلیا شاید به اسم مثلا نشناسن و حتی بازیش رو هم چندان شاخ ندونن اما بخاطر فیسی زیبایی که داره و هی عکس میذاره، دوستش دارند.

سبک پوشش خاص آزاده صمدی 

آزاده بانو گرچه گاهی اجق وجق و گاهی خوش پوش و دیدنیه، اما سبک خودش رو داره و از این طریق شده بولددد! نه از طریق ارتباط با عوامل و حواشی ناشایست مثل قریشی جان!!

جدا از مسائل ظاهری که برایی یک بازیگر خیلی مهمه، دیالوگ و فیلم و سریال هایی هستش که در اونها نقش بازی میکنه که آزاده صمدی تو هر دوگزینه جذابه و دارای امضایی شخصی! 

 

خب اگه بخوایم یکی در میون بریم تا حوصلمون سر نره پس بهتره باز از بازیگری نافرم خانوم بازیگر برگردیم سراغ استایلاش که از جالب ترین موارد در طول زندگیه آزاده صمدی هستش. اول اینکه با یه نگاه اجمالی در استایل کلی خانم آزاده صمدی در موقعیت های مختلف متوجه میشیم که راحت بودن یکی از مهم ترین مسائلیه چه ایشون بهش توجه می‌کنه.

دوم باید بگیم هیچ چیزی به اندازه لباسی که شما با اون احساس راحتی و رضایت داشته باشید نمیتونه به شما اعتماد به نفس بده. همون طور که در ادامه مشاهده می کنید ایشون در بسیاری از مراسمات با کفش های راحت و حتی کتونی حاضر شدند.

آزاده صمدی

سوم اینکه آزاده صمدی ابایی در استفاده از آیتم های ترندی نداره و هرجایی که احساس کرده یک گزینه ترندی می‌تونه ظاهرش رو منحصر به فرد تر کنه ازش استقبال کرده!

زندگی تنها یکبار اتفاق میوفته پس چه قشنگ تره که به سلیقه خودمون احترام بزاریم و اون رو به بقیه هم نشونش بدیم چرا که این جوری حس بهتری پیدا میکنیم، البته تا جایی که فرهنگمون اجازه میده، مثل آزاده خانوم صمدی!

آزاده صمدی

آزاده صمدی و خلاصه ای از زندگی نامه اش

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

آزاده صمدی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.