کد خبر : 24564 / /
/

مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال که تا قبل از جام جهانی ملی‌پوش بود، توسط کی روش خط خورد و درحالی که امید زیادی برای بازی در جام جهانی داشت

 

هافبک آبی ها امیدوار بود تا در جام جهانی حضور داشته باشد

مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال که تا قبل از جام جهانی ملی‌پوش بود، توسط کی روش خط خورد و درحالی که امید زیادی برای بازی در جام جهانی داشت، از لیست نهایی تیم ملی خط خورد. مهدی پور اولین بار توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و کی روش هم بعد از آمدنش او را به اردو دعوت کرد. با این حال هافبک آبی ها جایی در لیست نهایی تیم ملی نداشت و به لحاظ روحی هم کمی به هم ریخت.

با این حال مهدی پور این اتفاق تلخ را پشت سر گذاشت و الان نگاهش به آینده است. این بازیکن درگفت و گو با خبرورزشی و در واکنش به خط خوردن از جام جهانی و البته هدفش در آینده گفت: سلیقه کی روش این بود که من نباشم و از نفرات دیگری استفاده کند. تلاش کردم در جام جهانی حاضر باشم و پیراهن تیم ملی را بپوشم ولی با این حال نظر سرمربی تیم ملی چیز دیگری بود و من هم وظیفه دارم به آن احترام بگذارم.

خب راجع‌ به لیست تیم ملی کی روش باید پاسخگو باشد و صحبت کند. در حیطه وظایف من نیست که در این مورد حرف بزنم. تصمیم نهایی با سرمربی تیم است و او در نهایت انتخاب می‌کند که چه نفراتی باشند و چه نفراتی نباشند. نگاهم رو به جلو و مسابقات بعدی خواهد بود و انگیزه زیادی دارم تا بتوانم در جام ملت‌های آسیا حاضر باشم.

حضور در تیم ملی به خصوص در چنین تورنمنت‌های مهمی برای هر بازیکنی اهمیت دارد و من هم دوست دارم در بازی‌های سال آینده حضور داشته باشم. با این حال باید ابتدا مهره مفیدی برای استقلال باشم و عملکرد خوبی داشته باشم و سپس تلاش کنم تا به تیم ملی دوباره دعوت شوم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.