کد خبر : 24586 / /
/

سرهنگ «خدارحم فروغی» شنبه شب اظهار است: این فیلم کوتاه که با هدف ایجاد احساس ناامنی و نگران کردن مردم تهیه شده است دیشب در فضای مجازی منتشر شده و اعلام شده دو نفر از عوامل گشتی پلیس نیز شهید شده اند که چنین چیزی واقعیت ندارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از انتشار فیلمی جعلی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ «خدارحم فروغی» شنبه شب اظهار است: این فیلم کوتاه که با هدف ایجاد احساس ناامنی و نگران کردن مردم تهیه شده است دیشب در فضای مجازی منتشر شده و اعلام شده دو نفر از عوامل گشتی پلیس نیز شهید شده اند که چنین چیزی واقعیت ندارد.

وی افزود: پلیس در تمام ساعات شبانه روز مخلصانه تلاش می کند تا برای آحاد جامعه احساس امنیت بوجود بیاورد و مجرمان را در تعدی به حقوق مردم ناکام کند و سرنشینان مسلح خودرو پژویی که چنین کلیپی را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده اند بدانند نه تنها چنین اقدامی پلیس را از خدمت مردم باز نمی دارد بلکه در این راه الهی مصمم تر و این عمل آنها نیز از چشم تیز بین پلیس پنهان نخواهد ماند و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.