کد خبر : 24589 / /
/

بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو، از جهش قیمت‌ها حکایت دارد. گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پاییز امسال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۱۲۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد. قیمت محصولات ایران خودرو افزایشی شد. قیمت محصولات ایران خودرو رو به افزایش است. قیمت محصولات ایران خودرو در جدول زیر قابل مشاهده است. برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات ایران خودرو با «خبر روز» همراه باشید.

شرکت ایران خودرو قیمت رسمی محصولات خود را ویژه دی ماه ۱۴۰۱ اطلاع رسانی کرد

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو | رشد پیش پرداخت خرید خودرو از بورس کالا

 بررسی عرضه خودرو از مسیر بورس کالا در ادوار گذشته نشان می دهد مبلغی که به عنوان پیش پرداخت به متقاضیان اعلام می شد حول و حوش 25 تا 30 درصد قیمت پایه اعلامی بوده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، خریداران خودرو به قیمت کارخانه با چالش جدیدی روبرو شدند.

پژو 207 با گیربکس دستی قرار است در بورس کالا عرضه شود نکته قابل تامل در ارتباط با این فروش خودرو از مسیر بورس کالا این است که متقاضیان باید 100 درصد قیمت پایه اعلامی برای پژو 207 های عرضه شده در این طرح فروش بورسی در حساب های وکالتی خود ذخیره کنند.

بررسی عرضه خودرو از مسیر بورس کالا در ادوار گذشته نشان می دهد مبلغی که به عنوان پیش پرداخت به متقاضیان اعلام می شد حول و حوش 25 تا 30 درصد قیمت پایه اعلامی بوده است. مدیران ارشد بورس کالا در عرضه ای که در هفته گذشته برگزار کردند مبلغ پیش پرداخت را تا حدود 50 درصدی افزایش دادند. اما همان طور که اشاره شد حال خبر می رسد قیمت پایه ای که برای جدیدترین فروش پژو 207 با گیربکس دستی در نظر گرفته شده باید توسط مشتریان به حساب وکالتی واریز شود.

اما قرار است چه تعداد پژو 207 با گیربکس دستی در دسترس مشتریان قرار گیرد؟ ایران خودرویی ها تلاش می کنند تا دو هزار دستگاه پژو 207 با گیربکس دستی را در بورس کالا عرضه کنند.   

رنگ پیش بینی شده تمام دو هزار دستگاه پژو 207 عرضه شده با رنگ سفید در اختیار متقاضیان قرار گیرد بنابراین در این طرح فروش خبری رنگ های متنوع نخواهد بود.    قیمت پایه تعیین شده برای این خودروها حدود 185 میلیون تومان اعلام شده است.

در این طرح فروش هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی 18 سال تمام را داشته باشد و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود. علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های جانبی اقدام کنند.

هزینه های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 4 میلیون و 371 هزار و 310 تومان ب ه علاوه 13 درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.  

قیمت محصولات ایران خودرو | جهش 120 میلیونی قیمت این خودروها در بازار

بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو، از جهش قیمت‌ها حکایت دارد. گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پاییز امسال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۱۲۰ میلیون تومان گران شده است.

 در بازار پر التهاب خودرو که قیمت ها نه روزانه که ساعت به ساعت تغییر می‌کند، کدام خودروها بیش از ۱۰۰ میلیون گران شده‌اند؟ جدول مقایسه قیمت محصولات پرفروش سایپا و ایران خودرو را در ادامه ببینید.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پاییز امسال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۱۲۰ میلیون تومان گران شده است.

این خودرو هم‌اکنون در بازار به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۵۳ میلیون تومان به ۴۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

یعنی سه ماه قبل پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹، ۱۰۷ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

از سوی دیگر، قیمت پژو ۲۰۷ پاناروما اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۲۰ میلیون تومانی، به ۷۱۰ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پاناروما مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۴ میلیون تومان به ۵۶۵ میلیون تومان تغییر کرده است.

این خودرو سه ماه قبل ۱۶۱ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۱۳۹۹ نیز ۹۰ میلیون تومان گران شده و در حال حاضر در بازار ۳۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ هم از ۴۷۰ میلیون تومان به ۵۸۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به این ترتیب این خودرو سه ماه قبل ۱۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.