کد خبر : 24598 / /
/

براساس اطلاعیه بورس کالای ایران، مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ امروز یکشنبه ۴ دی ماه و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۵۰ درصد است.

بورس کالا فردا دوشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۱، ۵۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ عرضه خواهد کرد که تا پایان همین روز ادامه خواهد داشت.

براساس اطلاعیه بورس کالای ایران، مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ امروز یکشنبه ۴ دی ماه و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۵۰ درصد است.

قیمت پایه برای دیگنیتی پرستیژ ۹۹۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و در نهایت به قیمت پایه عدد ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۳۳ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۹۰۲ تومان شامل ۲۹ میلیون و ۸۹۲ هزار تومان بابت مالیات و عوارض شماره‌گذاری، ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان بابت هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰ هزار تومان بابت هزینه خدمات پست، ۲۸۰ هزار تومان بابت تولید پلاک و شماره گذاری و ۳ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۲ تومان بابت بیمه شخص ثالث به آن افزوده می‌شود.

تاریخ تحویل خودرو‌های دیگنیتی پرستیژ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ اعلام شده است.همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.هر کد بورسی نیز صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

پرچمدار کراس‌اوور چه ویژگی‌هایی دارد؟

دانگ‌فنگ Fengon ix۵ که گروه بهمن آن را دیگنیتی نامیده، اولین کراس‌اوور کوپه مونتاژی کشور است. دیگنیتی پرستیژ به عنوان نسخه قدرتمندتر و به‌روز شده محصولات خانواده دیگنیتی به تازگی توسط گروه بهمن عرضه شده است.

این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم دقیق ۲۰۰۰ سی سی مجهز به توربوشارژ بهره می‌برد که توان تولید حداکثر قدرت ۲۲۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه را دارد. یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار وظیفه انتقال نیروی تولیدی به چرخ‌های جلو را برعهده دارد.

سپر جدید در قسمت جلو، دیفیوزر متفاوت و سراگزوز‌های دوگانه در بخش عقب و رینگ‌های اسپرت ۲۰ اینچی، ظاهر پرستیژ را نیز تاحدودی از نسخه اولیه دیگنیتی ارتقاء داده است.

همچنین آپشن‌هایی نظیر سیستم صوتی پایونیر با آمپلی‌فایر مجزا، پشت‌آمپر تمام دیجیتال و نورپردازی داخلی، فضای کابین نسبتاً لوکس‌تری در اختیارمان قرار خواهند داد. البته در کنار تمامی این نکات مثبت باید در نظر داشته باشید که پیشرانه‌های توربو GDI حساسیت بالاتری به کیفیت بنزین و شرایط نگهداری دارند. ضمناً استفاده از رینگ‌های ۲۰ اینچی و تایر‌های فاق‌کوتاه هرچند روی ظاهر و هندلینگ خودرو تاثیر مثبت داشته، اما سواری را اندکی خشک کرده است.

دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا در رنگ‌های سفید با تریم مشکی، سفید با تریم قرمز، مشکی با تریم مشکی و مشکی با تریم قرمز و مدل ۱۴۰۱ به فروش خواهد رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.