کد خبر : 24600 / /
/

کیا ریو یکی از خودروهای وارداتی است که نخستین محموله آن روز گذشته وارد گمرکات کشور شد.

کیا ریو یکی از خودروهایی بود که شب گذشته در نخستین محموله خودروهای وارداتی به گمرک ایران رسید. اما مشخصات فنی این خودرو چیست؟

کیا ریو یکی از خودروهای وارداتی است که نخستین محموله آن روز گذشته وارد گمرکات کشور شد.

در  این میان، این مساله مطرح می‌شود که آیا این خودرو وارداتی کیفیت مناسبی دارد؟

مشخصات فنی کیا ریو

کمپانی کیا در سال 2022 یک مدل جدید از کیا ریو ارائه داد که به نسبت مدل قبلی مصرف سوخت کمتر دارد و ویژگی های متفاوتی نیز دارد.

کیا ریو 2022 به صورت سدان یا هاچ بک طراحی شده است، اما فضای زیادی در صندلی عقب یا قسمت بار خود ندارند.

از جمله تجهیزات استاندارد کیا ریو 2022 می‌توان به اپل کارپلی و اتواندروید اشاره کرد. در حال حاضر که بسیاری از رقبا مثل شورت سونیک، تویوتا یاریس و هوندا فیت دیگر تولید نمی‌شوند، ریو یکی از آخرین ماشین‌های جدید ارزان باقی مانده است.

این خودرو برای سال 2022 مجهز به سیستم امنیت ضد سرقت است که از مانع از روشن شدن خودرو با هر چیزی غیر از کلید آن جلوگیری می‌کند. ریو همچنین تغییراتی در لوگوی خود داده است که در آخرین مدل تولیدات این کمپانی قابل مشاهده است.

مدل LX ریو متفاوت از مدل S است؛ مدل S مجهز به یک کنسول مرکزی، خروجی یو اس بی در صندلی‌های عقب، کروز کنترل، صندلی عقب تاشو، ورود بدون کلید و … است. همچنین این مدل مدل دارای آپشن‌هایی مثل هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار، چراغ‌های جلو ال ای دی، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و … است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.