کد خبر : 24646 / /
/

یکی از کارگران مجروح از روز گذشته حال مساعدی نداشت و متأسفانه امروز به دلیل جراحات و سوختگی، فوت کرد.

رئیس اداره صمت دامغان از فوت کارگر سوم در حادثه معدن فلورین منطقه تویه دروار خبر داد و گفت: مجموع تلفات این حادثه تلخ امروز به سه نفر رسید.

 حمید صالحی ضمن بیان اینکه روز گذشته حادثه انفجار و آتش سوزی توأمان در اتاق استراحت کارگران معدن فلورین تویه دروار دامغان به جان باختن دو کارگر و مصدومیت پنج نفر دیگر انجامید، تاکید کرد: یکی از کارگران مجروح از روز گذشته حال مساعدی نداشت و متأسفانه امروز به دلیل جراحات و سوختگی، فوت کرد.

وی با بیان اینکه مجموع جان باختگان این حادثه تلخ به سه نفر افزایش یافت، تاکید کرد: کارگر سوم متوفی امین غلامی ۲۸ ساله نام دارد.

رئیس صمت دامغان با بیان اینکه دو نفر از کارگران که با سوختگی درجه دو مجروح شدند به تهران و دو نفر دیگر نیز به بیمارستان سوانح سوختگی ساری منتقل شدند، ابراز کرد: مراحل درمانی برای این چهار کارگر در خارج از استان در دست انجام است.

صالحی با بیان اینکه تجمع گاز و انفجار توأم با آتش سوزی در اتاق استراحت کارگران به دلیل استفاده از بخاری نفتی چکه‌ای علت حادثه بوده است، گفت: گروه کارشناسان صمت و اداره کار در معدن حاضر هستند تا جوانب کار را بررسی کنند.

وی افزود: دو نفر از کارگران به نام‌های مختار میرزایی ۲۵ ساله و شایق سعیدی ۲۷ ساله در دم به علت خفگی و سوختگی جان باختند

منابع محلی اعلام کردند که دو کارگری که روز گذشته جان باختند، تبعه افغانستان بودند. این پنجمین حادثه معدن در دامغان طی دو سال و نیم اخیر است.

منبع: مهر

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.