کد خبر : 24671 / /
/

آرین پارس موتور با لاماری ایما در جاده بورس کالا آفتابی شد.

قرار است 12 دی ماه آرین پارس موتور ماشین جدیدی را در بورس کالا عرضه کند.

آرین پارس موتور با لاماری ایما در جاده بورس کالا آفتابی شد. این خودروساز بخش خصوصی که در حال حاضر تنها این محصول شاسی بلند را در خطوط تولید خود می بیند، قرار است 502 دستگاه از این خودرو را 12 دی ماه امسال روی تابلوی بورس کالا ببرد.

آرین پارس موتوری ها به دنبال این هستند تا 251 دستگاه لاماری ایما را با رنگ مشکی و 251 دستگاه دیگر از مجموع عرضه شده از این خودرو را با رنگ سفید بفروش برسانند.

قیمت پایه برآورد شده برای این خودروی شاسی بلند از سوی مدیران ارشد بورس کالا حدود 980 میلیون تومان اعلام شده است.

پیش پرداخت برای حضور در این طرح فروش لاماری ایما 50 درصد قیمت پایه اعلامی، در نظر گرفته شده است. بنابراین متقاضیان خرید این خودروی شاسی بلند باید برای شرکت در این مناقصه خرید خودرو حدود 490 میلیون تومان را در حساب های وکالتی خود ذخیره کنند.

البته علاوه بر قیمت پایه که در نهایت بعد از مشخص شدن تعداد متقاضیان و اعمال مکانیزم عرضه و تقاضا نهایی خواهد شد مشتریان باید هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها در مجموع به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری را پرداخت کنند. در اطلاعیه فروش این خودرو تاکید شده کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی به نام خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.