کد خبر : 24677 / /
/

جورجینا رودریگز «Georgina Rodriguez» یک رقصنده، مدل و همسر کریستیانو رونالدو اسـت. او در شهر اسپانیایی جاکا «Jaka» استان هوساکا کـه کوهستانیست و با جمعیت ?? هزار نفر در نزدیکی پارک ملی پیرنه «Pyrenees» قرار دارد، متولد شد.او هنگامیکه دختر چهار ساله بود، بـه استودیوی رقص کلاسیک فرستاده شد.

 

در اینبخش بیوگرافی جورجینا رودریگز همسر آقای CR7 کریستیانو رونالدو را مرور می کنیم. جورجینا رودریگز مدل و رقاص اسپانیایی اینروزها زندگی آرام و ایده آلی را درکنار بهترین فوتبالیست جهان سپری می کند، اما جورجینا کیست و چطور با CR7 آشنا شده؟ این زن آرام و بی حاشیه زندگی جالبی دارد کـه در ادامه بـه مرور آن میپردازیم، با مجله پارس ناز همراه باشید. جورجینا رودریگز متولد سال 6 / بهمن / 1373 می باشد.

بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز «Georgina Rodriguez» یک رقصنده، مدل و همسر کریستیانو رونالدو اسـت. او در شهر اسپانیایی جاکا «Jaka» استان هوساکا کـه کوهستانیست و با جمعیت ?? هزار نفر در نزدیکی پارک ملی پیرنه «Pyrenees» قرار دارد، متولد شد.او هنگامیکه دختر چهار ساله بود، بـه استودیوی رقص کلاسیک فرستاده شد.

پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، او بـه مادرید رفت ودر آنجا کلاس های رقص خودرا ادامه داد، در همان زمان او بعنوان یک فروشنده در بوتیک مد روز « Gucci » مشغول بکار بود. بعد از آغاز روابط عاشقانه با شخصیت رسانه ای، جورینا دیگر نمیتواند بخاطر گذراندن پاپاراتس «Paparazzi» در جایگاه سابقش کار کند، بنابر این او وادار بود کار خودرا در بوتیک ترک کند.

آغاز کار مدلینگ جورجینا رودریگز

او برای نخستین بار در نمایشگاه مد Dolce & Gabbana در ناحیه VIP در اواسط سال ???? دیده شد. جورجینا تا آن زمان کار مدلینگ خودرا آغاز کرده بود. دراین زمان بازیکن تیم ملی اسپانیا داشت قلب خودرا با عشقی تقسیم میکرد کـه برنده جایزه زیبایی «Ms. Spain-2014 Desirée Cordero» شده بود.

چگونگی آشنایی جورجینا رودریگز با رونالدو

جوجینا میگوید: نخستین باری کـه رونالدو را دیدم در یکی از مغازه‌های برند «گوچی» در اسپانیا بود؛ در آن مغازه کار می کردم. چند روزبعد ازآن دیدار، اینبار در مراسم معرفی یک برند دیگر دوباره هم دیگر را ملاقات کردیم. اینبار توانستیم خیلی آسان‌تر با هم صحبت کنیم، چون مـن دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت‌های مان خیلی خوب پیش رفت. همه ی چیز بین مـن و رونالدو خیلی سریع رخ داد.

در  ژانویه  این زوج رابطه ی خودرا علنی کردند. و مادر رونالدو در مراسم افتتاحیه FIFA Soccer Awards در زوریخ در هنگام اعطای توپ طلای جام حذفی چهارم بـه کریس ، از انتخاب پسرش «انتخاب جورجینا» بسیار خوشحال و ازآن حمایت میکند. پس از پایان مراسم با هم بـه رستوران رفتند.

پس از آغاز روابط با گلزن رئال مادرید، جورجینا رودریگز قراردادش با نمایندگی “UNO Models” بـه اتمام رساند و همچنین سفارشی از یک مجله عکس حرفه ای اسپانیایی دریافت کرد. جورجینا با ارسال عده ای از این عکسها در اینستاگرامش، موفق شده تا مخاطبینش را ?.? میلیون افزایش دهد و بعد از ان بخاطر فعالیت ها و ارتباطش با کریستیانو رونالدو تعداد مخاطبینش بـه بیش از 10 میلیون نفر رسیده اسـت.

حال حاضر:

در حال حاضر، جورجینا رودریگز بطور منظم در مسابقات فوتبال کـه در آن کریستیانو شرکت می کند، شرکت می کند. در ? ژوئن پس از پیروزی رئال مادرید بر یوونتوس در لیگ قهرمانان پیش از باشگاه اسپانیا مدال برنده مسابقات بر روی گردن دوست دختر کریس یعنی جورجینا قرار داده شده اسـت.

در  ژوئن  در صفحه اجتماعی رونالدو در فیس بوک یک عکس از رونالدو با دوقلوهایش منتشر شد. فرزندان زمانی متولد شدند کـه کریستیانو برای تیم ملی پرتغال در جام کنفدراسیون در روسیه بازی می کرد. مربیان تیم اجازه دادند کـه در مسابقات سوم جایگاه شرکت نکنند، بنابر این او می تواند بچه هایش را ببیند. و یک پدر خوشحال در ?? ژوئن رقابت را ترک کرد.

و بازهم در ماه نوامبر مشخص شد کـه کریستیانو رونالدو چهارمین بار پدر شد. جورجینا آلن مارتینا، دختر فوتبالیست رابه دنیا آورد. کریستیانو رونالدو در مورد روابطش با جورجینا جدی اسـت. این زوج ثبت نام رسمی ازدواج خودرا در اواسط سال ???? تعیین کرده اند.

زندگی خصوصی کریس رونالدو و جورجینا چگونه است؟

جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو کـه همین چند وقت پیش گفت‌وگوی مفصلی با مجله «اولا» اسپانیا داشته بتازگی گفت‌وگوی دیگری هم انجام داده و درباره زندگی اش با کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی این روزهای یوونتوس صحبت کرده اسـت. جورجینا کـه اینبار با مجله «اِل ایتالیا» گفت‌وگوی بسیار بلندی داشته از نحوه آشنایی‌اش با رونالدو و زندگی روزمره‌اش حرف زده اسـت.

مصاحبه جورجینا رودریگز همسر CR7

بچه کـه بودم کلی فیلم از تلویزیون میدیدم. آن موقع‌ها میخواستم بزرگ کـه شدم پلیس شوم. کمی بعد بـه این فکر افتادم کـه معلم رقص‌های کلاسیک شوم. با این حال روزی خیلی اتفاقی یک خانمی در ایستگاه قطار جلویم را گرفت و از مـن خواست برای مغازه و لباس‌های کـه تولید می کند نقش مدل را ایفا کنم.

رفته رفته خوشم آمد و بـه سرم زد کـه بـه صورت حرفه‌ای مدلینگ را دنبال کنم. هر چند برای مـن، دختری کـه از شهر کوچکی در اسپانیا روزگار سپری میکرد، چندان این موضوع آسان نبود. با این حال بعدا کـه بزرگ تر شدم بیشتر و بیشتر از دنیای مد و زیبایی خوشم آمد و این حرفه را انتخاب کردم.

رونالدو

علاقه جورجینا رودریگز به فوتبال

خیلی عشق فوتبال نبودم ولی همیشه می دانستم کـه این رشته ورزشی چقدر میتواند مهیج باشد. این هیجان را قبلاً نزد پدرم دیده بودم، چون او برای چند سالی فوتبال بازی میکرد و بعد هم مربی بود.

رؤیای مادر شدن جورجینا رودریگز

همیشه بچه‌ها را دوست داشتم. حتی یکسال برای این کـه زبان بیاموزم بـه انگلیس سفر کردم و شغل پرستار بچه‌ها رابه عهده گرفتم. مثل تعداد زیادی از زنان مـن هم تصور می کردم روزی مادر شوم. آرزو و رؤیایم نبود ولی مادر شدن چیزی اسـت کـه زندگی را کامل‌تر میکند.

زندگی جورجینا رودریگز در کنار رونالدو

احساس بسیار زیادی بین مـا جاری اسـت و خیلی خوب هم دیگر را درک میکنیم. مـا آدم‌های اهل مبارزه‌ای هستیم و هم زمان صبوری کردن را هم بلدیم. این‌طور بشما بگویم کـه هرگز هم دیگر را ترک نمیکنیم.

یک روز طبیعی از زندگی جورجینا رودریگز

نخستین کاری کـه انجام میدهم این اسـت کـه بالای سر فرزندانم می روم تا بلند شدن آن‌ها از خواب را نگاه کنم. دوست دارم وقتی آن‌ها در تخت‌خواب‌شان هستند، نگاه‌شان کنم. بعد لباس آن‌ها را عوض می کنم و کارهای مربوط بـه نظافت‌شان را هم انجام می دهم. بعد از این دورهمی برای خوردن صبحانه فامیلی جمع می شویم.

تقریبا تمام وقت‌های باقی‌مانده صبح رابا آن‌ها بازی می کنم و سعی می کنم در بزرگ شدن‌شان بـه آن‌ها کمک کنم. بعد از بازی کردن استراحت مختصری می کنیم و مهیای ورزش کردن میشوم. بـه سالن بدنسازی، زمین تمرین و یا استخر میروم. این را هم بگویم کـه از خرید کردن برای بچه‌هایم لذت میبرم. می روم و برای همه ی آن‌ها خوراکی و غذا های سالم می خرم.

جورجینا رودریگز و آموزش به بچه‌ ها

می خواهم برای بچه‌هایم زندگی سالمی رابه ارمغان بیاورم. آن‌ها باید از سختی‌های یک زندگی آگاه باشند. نمیخواهم آن‌ها را دریک قصر باشکوه بزرگ کنم بلکه میخواهم بـه آن‌ها آموزش بدهم. میخواهم آدم‌های آموزش دیده‌ای باشند و بدانند کـه تا چـه حد خوش‌شانس بوده‌اند کـه این زندگی را هم اکنون دارند.

آن‌ها باید یاد بگیرند چطور با احترام و فروتنی زندگی کنند. البته آن‌ها باید همان‌ گونه یاد بگیرند همه ی آدم‌هایی کـه جزئی از زندگی‌شان هستند را هم دوست داشته باشند، چون این موضوع یک اصل برای ماست… از خودگذشتگی و صبوری از اصولی اسـت کـه باید در آموزش بچه‌های‌مان باشد.

جورجینا رودریگز و نرفتن به برنامه‌ های متعدد

مـن بـه برنامه و مراسم‌های زیادی دعوت می شوم. برنامه‌هایی کـه آدم‌های دیگر حاضرند بـه آب و آتش بزنند تا هر طور شده در آن مراسم حضور داشته باشند ولی جاییکه مـن در آن بیشترین احساس خوشحالی و خوشبختی را دارم خانه‌مان اسـت؛ این کـه درکنار بچه‌ها و نامزدم باشم. خانه جایی اسـت کـه خانواده آدم باشد. خانه مـا پناهگاه و معبد ماست.

جورجینا رودریگز و زندگی در ایتالیا و شهر تورین

مـن از معماری و مد خوشم می آید. مرکز شهر تورین با داشتن کلیساهای باشکوه و دیگر بناهای تاریخی خیلی بی‌نظیر اسـت. شرایط هم بـه گونه‌ای اسـت کـه این شهر بـه میلان، بـه کوه‌های آلپ، بـه ونیز، بـه سوئیس و… خیلی نزدیک اسـت و موقعیت خوبی دارد. دراین شهر احساس غریبی نمی کنم و حس می کنم در خانه خودم هستم.

فعالیت های جورجینا رودریگز در شبکه‌ های مجازی

واقعیت این اسـت کـه هرروز در شبکه‌های مجازی پست نمیگذارم. دوست دارم عکس‌های «یهویی» کـه خودم ازآن‌ها خوشم می آید را منتشر کنم. بعضی وقت‌ها اصلاً تا چند روز هیچ پستی منتشر نمیکنم. بیشتر سعی می کنم وقتم را روی سلامتی، غذای سالم و ورزش بگذارم، چون همان‌ طور کـه می دانید عقل سالم در بدن سالم اسـت.

اشک ریختن بعد از درخشش رونالدو مقابل اتلتیکومادرید

از این کـه دیدم چقدر در زمین مسابقه صبر و حوصله بـه خرج داد تا زحماتش برای تیم بـه نتیجه بنشیند خیلی هیجان‌ زده شدم. بعضی وقت‌ها بـه ورزشگاه میروم تا وی را حمایت کنم؛ حمایتش کنم تا از استعدادی کـه دارد بهره بیشتری ببرد. خیلی بـه رونالدو افتخار میکنم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.