کد خبر : 24703 / /
/

عکس ها و ویدیویی از میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده که حاشیه هایی را به همراه داشته است.

میترا رفیع فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می باشد. میترا رفیع متولد 12 آذر 1373 در تهران، بازیگر است. میترا رفیع از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد سپس جلوی دوربین رفته و تجربه کارگردانی هم دارد. میترا رفیع با اشتراک گذاری چند تصویر با ژست های مختلف صفحه های اجتماعیش را بروز کرد.

 عکس ها و ویدیویی از میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده که حاشیه هایی را به همراه داشته است.

زیبایی خاص میترا رفیع 

شاید یکی از دلایلی که میترا رفیع فقط از قسمتی از ظاهرش عکس و میذاره و بیشتر هم تاکید رو نشون دادن فیسش داره، زیبایی چهرش باشه که خب باید بگیم این بازیگر کشورمون از لحاظ چهره ای خوشگله و خود نیز بر این ادعاست که حرکت خاصی تو صورتش نزده! اما در مجموع میترا رفیع خیلی زیاد علاقمنده تا تو عکس های مختلف این موضوع رو برسونه که آقا خووووشگله!

میترا رفیع

میترا بانو اینطور که نشون میده لبهایی ژل زده دارند اما با نگاهی که به تصاویر بچگیشون میشه انداخت این فرضیه میره زیر سوال و شاید هم خدادادی باشه!

حالا چرا اینهمه شک و شبه ایجاد میشه؟ چون این روزا دیگه بازیگرای خانوم چه سینما و چه تلویزیون و چه تئاتر با چهره هایی عمل و بوتاکس و ژل زده هستند جوری که انگاری یکی دم در سینما نشسته و ابتدا تست زیبایی و غیرطبیعی بودن فیس رو میگیره و بعد تست استعداد!!

این جمله تیکه نبود کاملا درسته بود چرا که بیشتر بازیگران بانوان ما این چنین است و نیکی کریمی هم در یکی از مصاحبه هاش به این موضوع اشاره داشت که سینمای ما پر شده از لب و گونه ها پروتزی! و یا به قول افسانه پاکرو سینمای ما خانومای خوشگل رو میپسنده و جذب میکنه! خب چرا؟؟

سریال "بی همگان" از جمله کارهاییست که این روزا انتظار میرفت بتونه کاری خوب و محبوب بریا مخاطب باشه اما انگاری نتونست توقع مخاطب رو جلب کنه که هیچ، انرژی بسیار منفی هم در خانواده ها و خونه ها ایجاد کرده چرا که در کلا داستانی فوق غم انگیز داره و البته تکراری!

حالا چرا میگیم تکراری چون بهرنگ توفیقـی قبل از بی‌همگان، سـریال "افرا" رو سـاخت که شـباهت‌ هایی بین این دو سریال دیده میشه! انتخاب بازیگران همون سریال از جمله محمد صادقی، مهدی سـلطانی، نسـرین بابایی و سـپردن نقش‌هایی شبیه نقشی که در سـریال «افرا» داشتند، باعث شــده تا عناصر تکراری بی‌همگان بیشتر به چشم بیاد. در ســریال افرا، محمد صادقی خواستگار دختر مهدی ســلطانی بود که در اینجا هم همین رابطه تکرار شده!! در افرا با این خواستگاری از طرف پدر دختر مخالفت میشه، در بی‌همگان نیز همین اتفاق میوفته! در سریال "افرا" پسر نسـرین بابایی به دلیل ارتکاب به قتل میره زندان و در اینجا هم همین اتفاق تکرار شده!

میترا رفیع

این عوامل مواردی بود که باعث شد تا بی همگان ضعیف شه و از طرفی هم در شرایط غمبار کشور کارگردانان تلویزیون پشت بند هم دست روی داستان هایی برای ساخت سریال میذارن که غم و غصه ازشون فجیع میباره! به نظر میاد صدا سیما دیگه چندان مخاطب خاصی نداره چرا که مثل قبل سریال ها طنز و پر محتوا نیستند و همین میشه که بیننده ترجیح میده تا بزنه شبکه آی فیلم و کارای قدیمی رو ببینه تا سریال های آبکی و غمبار امروزی!

این روزا دیگه فقط کافیه تا شما از جلوی دوربین فیلمبرداری فقط رد بشید اونوقته که دیگه خود را بازیگر میدونید و خاص! که خب این روند اصلا جالب نیست و با توجه به اینکه این روزا بازیگرای نوپا خیلی زیاد شدن، خب افاده و ادعاها نیز به شدت بیشتر هستن که نشون میده هرچی تبل تو خالی تر صداش بیشتر!!

انگاری بازیگران جوان ما که بیشتر هم خانوم هستند، بر این باورند تا یک بازی داشته باشند و بعد در اینستاگرام شروع کنند به انتشار تصاویر مختلف و جورواجور و البته گاهی هم نامتعارررف! اینجوریه که نصف شهرتشون اصلا از این راه به دست میاد و مخاطب ظاهر جینگول مستون شخص رو میبینه و اینجوریم هوادارا هی بیشتر میشن!!

میترا رفیع  در چه فیلم هایی نقش آفرینی کرده؟

در ابتدای متن گفتیم میترا رفیع از هنرمندایی که هنوز نوپاعه، اما بهتره بگیم میترا رفیع ابتدا در سریال "از سرنوشت" شهرت پیدا کرد که خب مادر سهراب بود اما از اونجایی که نقش خانوم خانوما طولی نکشید و خیلی زود تموم شد، نمیشه گفت از نقشای اصلی بود اما باید گفت که تاثیر گذار بود.

میترا رفیع

میترا رفیع از دیگر سریال هایی که بازی کرده "بی همگان" هستش که تا همین چند وقت پیش از شبکه سه پخش میشد. خانوم بازیگر در این کار به شدت عاشق پیشه پیدا کردند و کلی به فالوورای شیفتشون افزوده شد. جدا از این میترا رفیع این شبها البته در آخر هفته در سریال "گیلدخت" دیده میشه که کاراکتر گلنار رو بازی میکنه و جالبه بدونید خب از اونجایی که خانوم خانوما تو همه فیلم و سریالاشون خوشگل هستند خب به طبع کلی مخاطب جذبشون میشن و اینجوریاست که میگیم زیبایی تاثیر به شدت زیادی داره. 

مثلا شما فرض کن میترا بانو خوشگله، خب گارگردانان هم وقتی می بینن خانوم یا آقای بازیگر ایکس میتونه مخاطب رو جذب کنه میان و ازش استفاده میکنن. مثلا سحر قریشی به همین شکل بود که مثل بمب ترکوند که البته خانوم قریشی شیطنت خودشون با عوامل هم بود که بردتشون اون بالا مالاها.

اما میترا رفیع با تلاش و البته زیبایی خود در حالا بالا رفتن پله های ترقی هستش که احتمال میره به همین زودیا تو سینما هم پیداش بشه و بر روی پرده نقره ای ببینیمشون!

انتقاد تند کاربران به بازیگریِ میترا رفیع

از چهره خانوم خانوما که دربیایم و برسیم به بازیه این بازیگر جوانمون باید بگیم که برخی از کاربران و البته مخاطبین بر این عقیده هستند که میترا رفیع چندان خودش رو وارد چالش نمیکنه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا چه خوابش بیاد، چه بترسه، چه خوشحال باشه و چه ناراحت، کلاااا فیسش و ظاهرش چندان تغییری نداره و یخ طور بازی میکنه. 

میترا رفیع به دست شخص شخیص خدا طراحی شده؟!

خب میدونیم که این روزا دیگه بانوان ایرانی به قدری سمت عمل های زیبایی رفتن که میشه گفت بعد از استفاده از لوازم آرایش که مقام دار هستیم در جهان، این حرکت خوشگلاسیون با تیغ جراحی هم چندان کم نیست و میتونیم تو این موردم از پر استفاده ترین کشور های جهان باشیم.

عمل های زیبایی به خصوص بینی و فسقل کردنش میون بازیگران خانوممون هم زیاده و تا به حال چند باری از زبون بازیگران زن همانند نیکی کریمی و یا افسانه پاکرو شنیده ایم که میگن سینمای ما خانومای خوشگل رو خیلی بهتر و بیشتر جذب میکنه و تبدیل شده به فضایی پر از لب و گونه های پروتزی!

اما میترا بانو از اون دسته هنرمندان هستند که به سمت و سوی این حرکت نرفته و به چهره ای که داره قانعه و اتفاقا اعتماد به نفس بالایی هم داره. میترا رفیع از لحاظ چهره ای آیتمای خوبی برای زیبایی داره و همانند مثلا خانوم نیوشا ضیغمی نیست که یه پاش تو اتاق جراحی باشه و یه اتاق دیگش تو کل کار و زندگی!

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.