کد خبر : 24888 / /
/

رئیس سازمان ملی استاندارد امروز ۲۵ اردیبهشت با صادق خلیلیان استاندار خوزستان دیدار کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با توجه به موافقت دولت با واردات خودرو،‌ خودروهای اقتصادی، مردمی و استاندارد جهت رقابتی‌تر شدن صنعت خودروسازی وارد کشور می‌شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد امروز ۲۵ اردیبهشت با صادق خلیلیان استاندار خوزستان دیدار کرد.

براساس گزارش ایسنا، مهدی اسلام پناه در این دیدار گفت: خوشبختانه طرح باز توزیع یارانه در دولت در حال اجرا است. سازمان ملی استاندارد ایران با توجه ویژه به کیفیت در حوزه توزیع کالا و خدمات و اطمینان بخشی به سفره‌های مردم، پای کار است.

اسلام پناه افزود: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها باعث کیفیت بخشی مناسب ساختارها و مصرف در سفره‌های مردم و سبد معیشتی مردم می‌شود.

اسلام پناه در خصوص سفر به خوزستان عنوان کرد: هدف از سفر به خوزستان تشکر از زحمات مقامات استان و بازدید از بنادر جهت تسریع و تسهیل واردات کالاهای اساسی و رسیدگی کیفی به مسائل استاندارد است.

او گفت: با توجه به موافقت دولت با واردات خودرو،‌ خودروهای اقتصادی، مردمی و استاندارد جهت رقابتی‌تر شدن صنعت خودروسازی وارد کشور می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت، افزود: امیدواریم نتایج این سفر، زمینه ساز رضایت مردم باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.