کد خبر : 25025 / /
/

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشت فدراسیون باید در مورد تیم ملی فوتبال کشورمان تلکیف را یک‌سره کند.

 

پروین: دایی کارهای بزرگی انجام داده/ فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی همه را سرکار گذاشته است

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشت فدراسیون باید در مورد تیم ملی فوتبال کشورمان تلکیف را یک‌سره کند.

علی پروین مرد پرافتخار باشگاه پرسپولیس در اواخر سال ۸۸ در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی در خصوص حضور در هیئت مدیر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من هم مثل شما بی‌خبرم؛ البته شاید خبرهای خوشی از پرسپولیس به گوش برسد. مدت‌ها قبل قول هایی در مورد پرسپولیس به من داده بودند اما من هیچ‌وقت دلم را به وعده و وعیدها خوش نمی‌کنم و فقط برای موفقیت سرخ‌پوشان دعا می‌کنم.

وی در ادامه در خصوص تیم ملی عنوان کرد: در مورد تیم ملی فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال همه را سرکار گذاشته است آقایون یک روز از سرمربی (افشین قطبی) حمایت قاطعانه می‌کنند و می‌گویند بهترین مربی است و یکی، دو روز دیگر می‌روند با یک مربی دیگر مذاکره می‌کنند. فدراسیون باید زودتر تکلیف خودش را مشخص کند؛ به نظر من درست نیست در چنین مقطعی این رفتارها انجام شود.

پروین در پایان در خصوص پرسپولیس که در آن مقطع با هدایت علی دایی به میدان می‌رفت، گفت: در چند بازی که علی دایی سرمربی پرسپولیس شده تیم خیلی فرق کرده و شاید کمتر کسی فکر می‌کرد سرخ‌پوشان این‌گونه متحول شوند و فکر می‌کنم دایی  دست به کار بزرگی زده است. دایی اگر با همین تیم در لیگ برتر سوم هم شود شق‌القمر کرده است.

مصاحبه پروین در تاریخ ۲۶ اسفند سال ۱۳۸۸ در خبرورزشی را مشاهده می‌کنید.

علی پروین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.