کد خبر : 25031 / /
/

دنیا مدنی بعد از مهاجرت با استایلی که در این قسمت می بنید ویدئویی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. دنیا مدنی با ظاهری عجیب از خودش عکس هایی را در پیج اینستاگرامی اش منتظر کرده است. دنیا مدنی حرفه طراحی لباس را به صورت آکادمیک طی سال‌های اخیر آغاز کرده است. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان است. دنیا مدنی گویا به تازگی مهاجرت کرده است. 

دنیا مدنی

نویسنده مسی2022-06-18 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش و عکس های دنیا مدنی و همسر و ازدواجش و ماجرای طلاق و جدایی پدر و مادرش را در مجله شبونه مشاهده کنید

از بازیگران سریال زمین گرم می توانیم به اصغر همت، علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، نادر فلاح، کامران تفتی و علیرضا آرا اشاره کنیم.

جالب است بدانید دنیا مدنی دختر خاله نیما طباطبایی بود که متاسفانه نیما طباطبایی مستند ساز و کاگردان جوان و فعال کشور بدلیل تومور مغری درسال ۹۵ درگذشت.

  دنیا مدنی و خلاصه زندگی نامه اش

بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر ایرانی و طراح لباس در ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد.

وی دختر رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد یک خواهر نیز دارد.

خانم مدنی طراح لباس بوده و به صورت حرفه ای در این زمینه تحصیل کرده است.

فعالیت بازیگری دنیا مدنی از کجا شروع شد؟

این بازیگر به دلیل داشتن مادری هنرمند و بازیگر دانش این هنر را آموخته و مدتی است به دنیای بازیگری وارد شده و علاوه بر طراحی لباس در چند فیلم و سریال نیز کار دستیار صحنه و طراح لباس و بازیگر و گروه صحنه نیز حضور داشته است.

وی در سریال های سریال دستت را به من بده که جدیدترین بازی او در این مجموعه تلویزیونی است که برای ایام ماه رمضان ۹۷ تهیه و تولید دیده شده است.

همچنین در آثاری چون سرو زیر آب، مفت‌ آباد، زندگی جای دیگریست، و نزدیکتر حضور داشته و علاوه بر بازیگری در این آثار به عنوان دستیار صحنه و گروه صحنه و گروه لباس نیز حضور داشته است.

جدایی پدر و مادر

پدر و مادر خانم مدنی از هم جدا شدند.

رویا تیموریان بازیگر مشهور و برجسته و پیشکسوت ایرانی مادرش است که چندین سال پیش از همسر اولش جدا شد و با مسعود رایگان ازدواج کرد.

شایعه ازدواج

شایعی از ازدواج دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد منتشر شد که توسط آنها تکذیب گردید .

دنیا مدنی درباره خبر ازدواجش گفت: من و آقای کمالی نژاد یک رابطه بسیار جدی برای مدتی با هم داشتیم و خانواده های ما هم از این ارتباط اطلاع داشتند اما به دلایل شخصی این ارتباط به ازدواج منجر نشد.

من تاکنون یک بار هم ازدواج نکرده ام و مجرد هستم.

موفقیت در طراحی لباس

خانم بازیگر از طراحان موفق و برجسته در عرصه سینما می باشد و تاکنون با فیلم ها و سریال های زیادی همکاری کرده است.

رویا تیموریان در سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر و مراسم بزرگداشتش لباسی را به تن کرد که دخترش طراحی کرده بود.

علیرضا کمالی نژاد متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در منطقه نظام آباد تهران می باشد. وی در خانواده ای فرهنگی-ورزشی به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده اش است

عکس دنیا مدنی و پدرش میرولی الله مدنی

نام پدرش میرولی الله مدنی و خواهرش خانم درنا است که مادرش بعد از جدایی با بازیگر سینما ازدواج کرده است.

دنیا مدنی

دنیا مدنی

بیوگرافی بازیگر جوان دنیا مدنی بازیگر عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون را آماده کرده ایم که در کارنامه کاری خود در چند مجموعه ایفا نقش کرده است. دنیا مدنی بازیگر جوان و خوش‌چهره سینما و تئاتر که حرفه طراحی لباس را به صورت آکادمیک طی سال‌های اخیر آغاز کرده و دختر رویا تیموریان است. در این بخش اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و هنری وی ارائه شده است.

 

 

بیوگرافی دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر و طراح لباس، دختر رویا تیموریانبیوگرافی رویا نونهالی و همسرش + زندگی شخصی و عکس خانوادگی

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 در شهر تهران ، بازیگر جوان و با استعداد سینما ، تلویزیون و طراح لباس است.

دانش آموخته رشته طراحی لباس از دانشگاه مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارد.

وی در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

از کودکی علاقه شدیدی داشت که مثل مادرش رویا تیموریان بازیگر شود و سرانجام توانست پا به عرصه سینما و تلویزیون بگذارد.

دنیا مدنی

خانواده دنیا مدنی

دنیا مدنی فرزند بازیگر به نام کشورمان خانم رویا تیموریان است پدرش نیز آقای میرولی الله مدنی است.

وی دارای یک خواهر بزرگتر به نام درنا می باشد .خانم رویا تیموریان سال ها پیش از آقای میرولی الله

مدنی نویسنده خوب کشورمان جدا شده است و در سال 1382 با بازیگر کشورمان مسعود رایگان ازدواج کرده است و دنیا صاحب یک ناپدری مهربان و معروف شد این خانواده هنرمند همه شان عاشق بازیگری هستند و حتی پدر اصلی دنیا هم نویسنده بوده است.

این مطلب را حتما بخوانید  30 پیام و متن کوتاه و زیبا برای تسلیت فوت پدر

شروع فعالیت هنری

در سال 1391 وقتی 22 ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس ، بازیگری را تجربه کرد. وی مدیون منوچهر هادی است و اکنون در سال 1397 در سریال رهایم نکن مشغول ایفای نقش شد. با گذشت زمان در فیلم سینمایی مفت آباد بازیگر شد و پژمان تیمورتاش یک نقش خوب به دنیا داد تا بتواند به دنیای بازیگری ایرانی به صورت رسمی وارد شود البته ناگفته نماند که مادرش زحمات زیادی برای بازیگر شدن دخترش کشیده است.

شغل دوم دنیا مدنی (دنیا گالری)

دنیا مدنی مدیریت مجموعه ای بنام دنیا گالری را برعهده دارد که در زمینه طراحی و فروش لباس فعال است ؛ مکان این مجموعه در ونک پارک میباشد.

ازدواج دنیا مدنی

این بازیگر فعلا مجرد است و همسر ندارد. البته شایعاتی در مورد ازدواج او با علیرضا کمالی نژاد در شبکه های اجتماعی مطرح شده است که درست نمی باشد.

دنیا مدنی

نسبت دنیا مدنی با نیما طباطبایی

جالب است بدانید دنیا مدنی دختر خاله نیما طباطبایی بود که متاسفانه نیما طباطبایی مستند ساز و کاگردان جوان و فعال کشور به دلیل تومور مغری در سال ۹۵ درگذشت.

آثار هنری دنیا مدنی

کار سینمایی

● مفت آباد – 1394

● سرو زیرآب – 1396

● سلفی با دموکراسی – 1398

● فیلم کوتاه سورمه ای – 1398

کار تلویزیونی

● زندگی جای دیگری است – 1391

● دستت را به من بده – 1396

● رهایم نکن – 1397

● زمین گرم – 1398

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.