کد خبر : 25111 / /
/

پوری بنایی سال 1355 دوران نامزدی کوتاهی با بهروز وثوقی داشت که بعد از جدایی هرگز ازدواج نکرد .

 

پوری بنایی سال 1355 دوران نامزدی کوتاهی با بهروز وثوقی داشت که بعد از جدایی هرگز ازدواج نکرد و در تمام این سال ها بدون داشتن فرزندی ، مجرد ماند. بهروز وثوقی و پوری بنایی دو همکار و دوست صمیمی بودند که کم کم این دوستی به عشق و در نهایت به نامزدی این دو ختم شد.

بهروز وثوقی

مدتی به همین منوال گذشت تا اینکه سر و کله فائقه آتشین (گوگوش) پیدا شد. گوگوش در دوران نامزدی پوری و بهروز درگیر مسائل طلاق از همسرش محمود قربانی بود و حتی در این خصوص از بهروز هم کمک های زیادی گرفت.

در نهایت گوگوش رابطه خود را با پوری و بهروز وثوقی تنگاتنگ کرده و بالاخره دل بهروز را برد و بین پوری و بهروز جدایی انداخت و خود با بهروز ازدواج کرد که این زندگی به یکسال نرسیده به جدایی ختم شد.

افشای راز بهروز وثوقی

اما درحالیکه همه این باور را داشتند که پوری بنایی همسر و نامزد شرعی بهروز وثوقی بود گوگوش افشاگری کرد و گفت آنها فقط با هم رابطه عاشقانه داشتند و هیچ ازدواج و عقد شرعی ای در کار نبود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.