کد خبر : 25142 / /
/

او که مدعی بود در مخمصه عجیبی افتاده و هر لحظه احتمال دارد «فیلم سیاهی» از خلوتگاه مخوف در خروجی شبکه های اجتماعی فضای مجازی قرار گیرد، درباره ماجرای شکنجه وحشتناک و اخاذی شیطانی گفت: من مدیر یک مرکز آموزشی کودکان استثنایی هستم که به صورت خیریه ای اداره می شود، از حدود یک سال قبل زنی را برای امور نظافتی و خدماتی مرکز استخدام کردیم که خیلی از نابسامانی اقتصادی در زندگی اش گلایه می کرد.

شنبه گذشته مرد 64 ساله ای سراسیمه و هراسان خود را به کلانتری قاسم آباد مشهد رساند و راز تکان دهنده ای را افشا کرد.

او که مدعی بود در مخمصه عجیبی افتاده و هر لحظه احتمال دارد «فیلم سیاهی» از خلوتگاه مخوف در خروجی شبکه های اجتماعی فضای مجازی قرار گیرد، درباره ماجرای شکنجه وحشتناک و اخاذی شیطانی گفت: من مدیر یک مرکز آموزشی کودکان استثنایی هستم که به صورت خیریه ای اداره می شود، از حدود یک سال قبل زنی را برای امور نظافتی و خدماتی مرکز استخدام کردیم که خیلی از نابسامانی اقتصادی در زندگی اش گلایه می کرد.

به همین دلیل من گاهی سعی می کردم نیازهای مالی او را برطرف کنم و مبالغی را به او کمک می کردم تا این که مدتی قبل یک روز همین مستخدم با من تماس گرفت و مدعی شد که مشکل حادی دارد و سپس از من خواست به منزلش واقع در منطقه منزل آباد بروم.

به او گفتم اگر موضوع مالی است فردا که به مرکز آموزشی آمدی مبلغی را به تو کمک می کنم! ولی او اصرار داشت که باید از نزدیک او را ببینم! این بود که سوار خودروام شدم و به طرف منزل ویلایی آن ها به راه  افتادم.

بدون آن که به ماجرا مشکوک شوم، خودرو را پارک کردم و وارد خانه آن زن شدم اما هنوز لحظاتی از ورودم نگذشته بود که ناگهان شوهر او پشت سر من به خانه آمد و شروع به زدن تهمت های ناروا و ناسزاگویی کرد.

او مدعی بود من برای رابطه شیطانی وارد منزل او شده ام و سروسری با همسرش دارم! تازه فهمیدم که با یک نقشه کثیف به دام افتاده ام اما کاری از دستم ساخته نبود! آن مرد جوان در حالی که با گوشی تلفن فیلم برداری می کرد لباس هایم را با همدستی زنش، از تنم بیرون آورد و سپس با شوکر و رفتارهای شیطانی زننده به شکنجه هولناک من پرداخت.

او با تهمت های ناروایی که به من می زد، جیب هایم را خالی کرد و به دنبال دسته چک می گشت ولی من دسته چکی همراهم نداشتم!

شوهر آن زن مستخدم که بیش از 40 سال داشت با تهدید به انتشار آن فیلم کثیف و سیاه در فضاهای مجازی همچنان از لحظات آزار و شکنجه من فیلم برداری می کرد و مدعی بود که باید برای جلوگیری از این رسوایی بزرگ، مبلغ یک میلیارد تومان بپردازم.

او حتی به سراغ یک مرد بنگاه دار در همان منطقه رفت و از او خواست تا خودروی مرا به نام او قولنامه کند! با وجود این، مرد بنگاه دار زمانی که وارد خانه شد و اوضاع را بسیار مشکوک دید به بهانه تراشی پرداخت و از نوشتن قولنامه فروش خودداری کرد و رفت!

شاکی 64 ساله ادامه داد: در این شرایط آن زوج جوان که مرا به خلوتگاه مخوف کشانده بودند، با وارد آوردن ضربات شوکر و تهدید به آبروریزی، تقاضای  واریز مبالغ نقدی به حساب بانکی خودشان کردند.

من هم که در مخمصه وحشتناکی افتاده بودم به ناچار با پسرم تماس گرفتم و از  او خواستم مبلغ 20 میلیون تومان به حساب بانکی «م- ر» واریز کند. سپس مبلغ 165 میلیون تومان نیز از حساب بانکی خودم به آن ها پرداختم و بدین ترتیب این زوج اخاذ از شکنجه های جسمی و روحی من دست برداشتند و مرا در حالی رها کردند که مدعی بودند به محض این که سراغ پلیس بروم نه تنها آن فیلم سیاه را بلافاصله منتشر می کنند بلکه ادعای رابطه شیطانی را نیز فاش خواهند کرد.

مدیر مرکز آموزشی در ادامه اضافه کرد: آن ها تا همین روز شنبه به من فرصت دادند که  مبلغ 350 میلیون تومان به آن ها بپردازم وگرنه تهدید خود را عملی می کنند! من هم مقداری طلا و مبلغ 500 هزار تومان دیگر برایشان آماده کردم ولی دیگر چاره ای نداشتم که برای رهایی از این شرایط هولناک، به پلیس پناه بیاورم! و ...

به دنبال اظهارات این مرد میان سال و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بی درنگ ماموران انتظامی مراتب را به قاضی خدابنده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) اطلاع دادند. مقام ارشد قضایی در مشهد که براساس تجربیات قضایی همه ابعاد این ماجرای تکان دهنده را سنجیده بود، با صدور دستورات قاطعی از نیروهای انتظامی خواست با رعایت موازین شرعی و قانونی و تدابیر پلیسی به کنکاش های دقیق بپردازند و برای دستگیری متهمان وارد عمل شوند! بنابراین طولی نکشید که گروهی از افسران کارآزموده دایره قضایی کلانتری با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد) تحقیقات نامحسوس گسترده ای را همزمان با تجزیه و تحلیل های جرم ارتکابی آغاز کردند. بررسی های مقدماتی آنان نشان داد که «م- ر» فردی معتاد و دارای سابقه  کیفری است که اسنادی از واریز مبالغی به حساب بانکی وی و همسرش وجود دارد.

پس از تکمیل تحقیقات نامحسوس، عملیات دستگیری زوج متهم به شکنجه و اخاذی در حالی وارد مرحله جدیدی شد که گروه تخصصی پلیس از راهنمایی ها و تجارب سرهنگ احمد نگهبان( فرمانده انتظامی مشهد) بهره می بردند و بدین ترتیب با یک قرار صوری، زوج مذکور را در خلوتگاه شیطانی و با وجود مقاومت در برابر ماموران، به دام انداختند.

در بازرسی از آنان مقادیری طلا، وجه نقد، قمه و شوکری کشف شد که با آن مرد 62 ساله را شکنجه کرده بودند. با انتقال این زوج به مقر انتظامی، بازجویی های فنی از آنان به سرپرستی ستوان خورشیدی (افسر پرونده) در حالی آغاز شد که بررسی گوشی تلفن همراه متهم 42 ساله، راز فیلم سیاه مورد ادعای شاکی را نیز برملا کرد و مشخص شد که زوج مذکور با نقشه کثیف از قبل طراحی شده، از هنگام ورود مدیر مرکز آموزشی به محل اقامت مستخدم تا پایان اخاذی و شکنجه های جسمی فیلم برداری کرده اند.

از سوی دیگر با توجه به حساسیت ماجرا، این پرونده با دستور معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در شعبه 612 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد توسط بازپرس سعید مویدی زیر ذره بین قضاوت قرار گرفت و با  دستورات ویژه قضایی تحقیق از این زوج جوان در حالی ادامه یافت که متهمان اعتراف کردند قصد اخاذی 350 میلیون تومان از شاکی را داشته اند!

در همین حال متهمان هنگام دستگیری مبلغ 39 میلیون تومان از وجوه اخاذی شده را به شاکی بازگرداندند.

واکاوی ماجرای «خلوتگاه شیطانی» برای بررسی دقیق زوایای پنهان آن همچنان با دستورات خاص قضایی و زیر نظر رئیس کلانتری قاسم آباد ادامه دارد.

سیدخلیل سجادپور / خراسان

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.