کد خبر : 25150 / /
/

بررسی ها نشان می دهد قیمت‌ها پرحرارت شروع کردند و ابتدای کار بالا رفتند ولی در پایان پایین‌تر از قیمت بازشده بسته شدند.

 

برخی بازیگران ارزی عنوان می‌کنند در صورتی که در روز جاری دلار به حرکت در مسیر صعودی ادامه ندهد، حداقل نوسان‌گیران از بازار خارج خواهند شد و بخشی از معامله‌گران خریدار ابتدای هفته، در موقعیت فروش قرار خواهند گرفت.

روز گذشته با عقب نشینی  قیمت دلار در بازارهای همسایه و نرخ حواله درهم، بازیگران ارزی تهران از موقعیت خرید خارج شدند.

بررسی ها نشان می دهد قیمت‌ها پرحرارت شروع کردند و ابتدای کار بالا رفتند ولی در پایان پایین‌تر از قیمت بازشده بسته شدند.

 خبرهای برجامی همچنان منفی است جی سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تازه ترین اظهارات خود در باره برجام گفته  توافق هسته‌ای با ایران اولویت‌مان نیست.

اثر درخوست پاپ در بازار دلار 

روز گذشته درخواست پاپ فرانسیس برای احیای دوباره برجام توجه معامله گران دلار را به خود جلب کرد. معامله‌گران این خبر را دست به دست می‌کردند و امیدوار بودند روزنه ای برای مذاکرات هسته ای پیدا شود. 

پیش بینی قیمت دلار امروز 

 برخی بازیگران ارزی عنوان می‌کنند در صورتی که در روز جاری دلار به حرکت در مسیر صعودی ادامه ندهد، حداقل نوسان‌گیران از بازار خارج خواهند شد و بخشی از معامله‌گران در موقعیت فروش قرار خواهند گرفت؛ مسأله‌ای که منجر به اصلاح قیمت اسکناس آمریکایی خواهد شد.

برخی فعالان عنوان می‌کردند که بازار به مرحله استراحت رسیده است که بخشی از معامله‌گران تمایل دارند به‌جای فعالیت در بازار، نظاره گر تغییرات قیمتی باشند.

ورود سکه بازان به بازار دلار؟

در این میان برخی از فعالان باور دارند که افزایش شدت عرضه در بازار سکه می‌تواند زمینه‌ساز ورود بخشی از معامله‌گران بازار فلز گرانبهای داخلی به بازار ارز شود.

گفته می‌شود قرار است ربع سکه و سکه امامی در بازار بورس کالا به فروش برسد. این موضوع تا حدی زمینه‌ساز افت قیمت سکه در بازار پشت‌خطی شب گذشته شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.