کد خبر : 25168 / /
/

2 عکس قدیمی از رامبد جوان که شایعاتی در پی داشته است گفته می شود خانم بازیگر از این عکس ها نفرت دارد.

2 عکس قدیمی از رامبد جوان که شایعاتی در پی داشته است گفته می شود خانم بازیگر از این عکس ها نفرت دارد. فضای مجازی به تازگی تصاویری از رامبد جوان و همسرش در کنار هم دست به دست می شود که مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته است و در مجموع بازدید زیادی داشته است. رامبد جوان مجری طنز ایرانی است. رامبد جوان بعد از سفر به کانادا برای تولد فرزندش حواشی ای برای خود ایجاد کرد. رامبد جوان متولد دی ماه 1350 است. رامبد جوان با نگار جواهریان ازدواج کرد. 

رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر,مجری و کارگردان  متولد 1 دی ماه 1350 در تهران می باشد و 46 سال سن دارد.

پدر و مادر اهل تبریز هستند و اصلتا ترک می باشد و او یک خواهر به نام پوپک جوان هم نیز دارد.

تحصیلات : وی تحصیلاتش را تا دیپلم بیشتر انجام نداده است وبعد از آن وارد کارهای هنری شده است.

وی فعالیت هنری را سال 1369 با تئاترهای خانگی و دانشجویی آغاز کرد و پس از آن به بازیگری و کارگردانی در تلویزیون و سینما پرداخت.

رامبد جوان

وی اولین بار با یک نقش کوتاه در سریال همسران دیده شد و بعد از با حضور در سریال خانه سبز به خوبی شناخته شد.

وی تا کنون سه ازدواج داشته است بار اول با ماندانا روحی (همسر سابق) و بار دوم در سال 1387 با سحر دولتشاهی و هم اکنون نیز با نگار جواهریان ازدواج کرده است. رامبد جوان فرزندی از ازدواج خود با همسران قبلی خود ندارد اما چندی پیش اعلام کرد که به زودی در زندگی جدیدش با نگار بچه دار خواهند شد.

نگار جواهریان بازیگر زن متولد 22 دی ماه 1361 در تهران می باشد و 35 سال سن دارد.

تحصیلات : جواهریان فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه هنر و معماری آزاد می باشد.

وی از سن 15 سالگی به روی سن تئا‌تر شهر می‌ رود و به صورت جدی وارد حرفه تئا‌تر می‌شود. وی بازی در سینما را در سال 1380 با بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم به کارگردانی رسول صدرعاملی آغاز کرد.

در سال 1395 خبر ازدواجش را با رامبد جوان به طور رسمی منتشر گردید به طوری که مراسم ازدواجشان در یونان با حضور هنرمندان برگزار گردید.

رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان است که طی سالهای زندگی اش بارها درگیر حاشیه های مختلف شده است. رامبد جوان در اول دی ماه سال 1350 از خانواده‌ ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی به دنیا آمد. او ابتدا در تئاتر شروع به کار کرد. بعد از آن وارد تلویزیون و سینما شد. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش فرید صباحی شد. «فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه 70 شمسی بدان مشهور شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد.

ماجرای فیلمسازی رامبد جوان در کانادا

خرداد ماه 98 بود که خبر سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کشور کانادا برای به دنیا آوردن فرزندشان در صدر خبرهای فضای مجازی قرار گرفت و مخالفان و موافقان این ماجرا را به جان هم انداخت. وی که برای تولد فرزندش به کشور کانادا رفته بود قصد داشت جدیدترین فیلمش را هم در این کشور جلوی دوربین ببرد.

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌ است که مجموعه نشانی ایام نوروز 87 از شبکه دو سیما پخش شد.

مجموعه گم‌گشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علی‌رضا کاظمی‌پور نیز در ماه رمضان سال 1380 از سیما پخش شد. وی کارگردان و مجری برنامه خندوانه هم می باشد که از سال 1393 از شبکه نسیم پخش شده و تا سال 1400 ادامه دارد.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان سال 1383 با ماندانا روحی ازدواج و سال 1387 از او جدا شد. وی 27 اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در 1393 از وی جدا شد. سپس او دو سال بعد یعنی سال 1395 با نگار جواهریان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک دختر به نام نوردخت است.

رامبد جوان

ماجرای سفر رامبد جوان به کانادا

پس از انتشار تصاویری از رامبد جوان به همراه همسر باردارش، نگار جواهریان در کانادا شائبه‌هایی ایجاد شد که وی با هدف تولد فرزندش درخاک کانادا به این سفر رفته‌است. مطابق قوانین کشور کانادا هر نوزادی که درخاک این کشور متولد شود تابعیت کانادایی دریافت می‌کند. در ابتدا این شائبه مطرح شد که وی فقط برای اکران فیلم در این کشور حاضر شده اما پس از چندی این خبر تکذیب شد. خود جوان در این باره گفت که باهدف اکران فیلم نیامده اما به هر صورت در موازات سفرش به کانادا فیلم را نیز اکران خواهد کرد. جوان در طی همایشی کوچک در کانادا پس از سؤال مجری در مورد تضمیم وی درخصوص برنامه سفرش گفت که مشغول تفریح بوده و منتظر است فرزندش بدنیا آید و کار بخصوصی ندارد. این موضوع موجب انتقادات شدید اما متفاوت مردم و چهره‌های سرشناس مختلف شد. برخی معتقد بودند که حریم خصوصی افراد نباید خدشه‌دار شود و بسیاری نیز وی را شماتت کردند که چرا برخلاف تِم میهن‌گرایانه برنامه‌هایش فرزند خود را برای گرفتن تابعیت کشوری دیگر در کانادا به دنیا می‌آورد و حاضر نیست در خاک ایران منتظر تولد فرزندش باشد. برخی از کاربران اینستاگرام درخصوص یکی از پست‌های اینستاگرامی رامبد جوان در حمایت از کودکان کار وی را به‌شکلی کنایه‌آمیز بابت تولد فرزندش در خاک کانادا سرزنش کردند.

فیلم ها

1398 چپ راست

1397 طلا

1396 قانون مورفی

1395 نگار

1392 آزادی مشروط

1392 آذر، شهدخت، پرویز و دیگران

1393 پریدن از ارتفاع کم

1391 نیکان و بچه غول

1391 گناهکاران

1390 آزمایشگاه

1389 دختر شاه پریون

1389 دیو و دلبر

1389 ورود آقایان ممنوع

1388 پسر آدم، دختر حوا

1387 شبی در تهران

1386 جعبه موسیقی

1385 زن بدلی

1385 سوغات فرنگ

1385 نسل جادویی

1383 اسپاگتی در هشت

1383 مکس

1382 صورتی

1379 سیندرلا

1378 مومیایی 3

1376 کمکم کن

1376 پشت دیوار شب

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.