کد خبر : 25189 / /
/

در روز‌های اخیر بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای بازار سکه را غافلگیر کرد و از عرضه ۵۰۰ هزار قطعه ربع سکه طلا در معاملات بورس کالا از روز شنبه ۲۴ دی ماه خبر داد که در نتیجه این خبر برخی معامله‌گران با در نظر گرفتن انتظارات کاهشی اقدام به فروش دارایی‌های خود کردند.

 بررسی هسته مرکزی بازار سکه در روز گذشته نشان می دهد پس از اعلام رسمی عرضه سنگین ربع سکه در معاملات بورس کالا، حباب سکه کوچک‌تر شد.

ضربه بورس کالا به ربع سکه؟

در روز‌های اخیر  بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای بازار سکه را غافلگیر کرد و از عرضه ۵۰۰ هزار قطعه ربع سکه طلا در معاملات بورس کالا از روز شنبه ۲۴ دی ماه خبر داد که در نتیجه این خبر برخی معامله‌گران با در نظر گرفتن انتظارات کاهشی اقدام به فروش دارایی‌های خود کردند.

 

قیمت ربع سکه دوباره کاهشی می شود؟

برخی از معامله گران از احتمال کاهش قیمت ربع سکه سخن می گفتند و دسته دیگری باور دارند که نوسان قیمتی معناداری در روزهای انتهایی هفته در بازارهای اونس طلا و دلار رخ نخواهد داد که بازیگران بازار ربع سکه را ترغیب به فروش سنگین کند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.