کد خبر : 25295 / /
/

میلاد محمدی بعد از پشت سر گذاشتن دومین حضورش در جام جهانی، اکنون بار دیگر به یونان بازگشته تا در تیم آاک کار را دنبال کند.

 

مدافع چپ ملی‌پوش ایرانی تیم آاک یونان قصدی برای بازگشت به لیگ برتر ندارد و به دنبال ادامه حضور در اروپاست.

میلاد محمدی بعد از پشت سر گذاشتن دومین حضورش در جام جهانی، اکنون بار دیگر به یونان بازگشته تا در تیم آاک کار را دنبال کند.

طی روزهای اخیر اما شایعات زیادی درباره احتمال حضور این بازیکن در لیگ ایران و خصوصا پرسپولیس شکل گرفته است. در این زمینه نزدیکان میلاد محمدی مدعی‌اند که علیرغم پایان یافتن قرارداد این بازیکن در پایان این فصل با تیم آاک یونان، او تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد.

میلاد محمدی که در تیم راه آهن چهره شد و در ادامه راهی اخمدگروژنی روسیه شد و به مدت سه فصل در این تیم کار را دنبال کرد، تجربه بازی در لیگ بلژیک و تیم خنت را نیز به مدت دو فصل در کارنامه دارد. او بعد آن راهی لیگ یونان و تیم مدعی آاک شده و اکنون دومین فصل بازی در این تیم یونانی را دنبال می‌کند.

با این حال طی مدت اخیر بارها زمزمه بازگشت این مدافع چپ پا به لیگ برتر ایران بر سر زبان‌ها افتاد و پرسپولیس را نیز به عنوان مشتری جدی خود می‌شناخت. محمدی اما به دلایل شخصی قصد دارد به حضور در فوتبال اروپا ادامه داده و در 29 سالگی قصدی برای بازگشت به لیگ برتر ایران را در حال حاضر ندارد. باید دید در ادامه و در موعد نقل و انتقالات چه شرایطی شکل خواهد گرفت و محمدی برای آینده‌اش چه تصمیمی خواهد داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.