کد خبر : 25310 / /
/

سپهر حیدری از متولدین دهه پنجاهی می باشد که همسری داااف و جذاب اختیار کرده. آرام بانو که به گفته برخی از خبرگزاری ها اوایل دهه هفتاد به دنیا اومده حالا در کنار سپهر جان جانانش لایف استایلی پولداران دارد که البته این یه معامله برد برد بوده چرا که سپهر خان همسری به شدت عملی و جذاب و جذب کننده گرفته و داره باهاش خیلی بیشتر از قبل مشهور میشه!

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندو است. سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان می باشد. سپهر حیدری از  فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. سپهر حیدری در تیم هایی همچون ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان بازی کرده است. سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس است. 

سپهر حیدری از بازیکنان اسبق پرسپولیس می باشد که حالا برای خود تبدیل به مربی آکادمی شده و هم در ایران و هم در دبی دو مدرسه فوتبال داره! خب بعد از پیشکسوت شدن تو مشاغل مختلف شخص ممکنه بزنه تو کار و باری دیگر و حالا بنا به پولی که داره و خواستَش، ادامه درآمد و زندگیش رو از راه دیگه ای در میاره! اما برخی هم هستند به مانند سپهر حیدری که خب علاقمندن تا همون فعالیتی که قبل داشتن رو حالا جور دیگه ای ادامه بدن و در نتیجش میشه شغلی که در ابتدای متن گفتیم. سپهر حیدری خود نیز به همراه خانوم بچهاش مدتی میشه که از ایران رفتن و دبی زندگی میکنن، اونهم در آسایش و آرامشی لاکچررری!

سپهر حیدری از متولدین دهه پنجاهی می باشد که همسری داااف و جذاب اختیار کرده. آرام بانو که به گفته برخی از خبرگزاری ها اوایل دهه هفتاد به دنیا اومده حالا در کنار سپهر جان جانانش لایف استایلی پولداران دارد که البته این یه معامله برد برد بوده چرا که سپهر خان همسری به شدت عملی و جذاب و جذب کننده گرفته و داره باهاش خیلی بیشتر از قبل مشهور میشه! از طرفی هم آرام جوینده از شهرت آقای شوهر بهره کامل رو برده و تا به اینجای کار تونسته به نیم میلیون دنبال کننده برسه با کلی معروفیت و لبته پووول!

سپهر حیدری

سپهر حیدری

سپهر حیدری همیشه تو پیج خودش و زیر پستای خانومش عشق بی حد و مرزی که به آرام و دوتا گل پسرش داره رو نشون داده جوری که کاملا واضح عیاااان همه بفهمن و بدانند که آقایان و خانومهاااا، سپهر حیدری به شدت عاشق و شیفته خانوم بچهاشه! این میزان ابراز احساسات در  صفحات مجازی تنها نشون دهنده جلب توجه هستش که خب میدونید این روزا داشتن اندام و چهره ترند و شاخ میتونه کلی شمارو بالا ببره و جذب فالوور کنید. حالا در این میون شما فکر کن طوری رفتار کنید که انگاری برای همسر خود میمیرید، همین میشه که کاربر ناخواسته جذب دیدن روابط شما با زن و یا شوهرتون میشه.

مثلا سپهر حیدری هربار که از همسرش آرام تصوری رو به اشتراک میذاره با نظرات زیاد و به شدت ناجوری همراه میشه که خب کمال ناباوریش اینجاست که سپی خان هیچگاه هم نظراتش رو نمیبنده و همیشه میذاره تا برخی از کاربران نه چندان محترم صحبتشون رو با کمال وقیح بودن بگن! خب چرا؟ در ادامه پست آقای فوتبالسیت رو مشاهده می کنید که برای همسرش آرام به مناسبت روز مادر گذاشته بود.

افتخارات سپهر حیدری

لیگ برتر

1386-87 قهرمان با پرسپولیس تهران

1383-84 نایب قهرمان با ذوب‌آهن اصفهان

جام حذفی

1381-82 قهرمان با ذوب‌آهن اصفهان

1388-89 قهرمان با پرسپولیس تهران

1389-90 قهرمان با پرسپولیس تهران

سپهر حیدری فوتبالیست معروف متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان می‌باشد. وی در تیم‌های ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان سابقه بازی دارد و بازی درخشان وی و همچنین گل قهرمانی سپهر حیدری در بازی پایاینی با سپاهان تا سال‌های سال در یاد و خاطره پرسپولیسی‌ها خواهد ماند.

او در فصل ۸۶-۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌ آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. حیدری در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال ۱۳۹۱ به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب‌ آهن بازگشت.

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند،مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیئت مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند. سپهر حیدری در مصاحبه ای با سایت ورزش 3 اعلام کرد رسما از فوتبال خداحافظی کرده است.

سپهر حیدری ازدواج کرده است

سپهر حیدری به همراه همسرش در حال اداره کردن آکادمی فوتبال در کیش هستند. بیشتر تصاویر وی به همراه همسر است. سپهر حیدری که به عنوان کارشناس فنی بازی پرسپولیس و ذوب آهن به برنامه فوتبال برتر رفته بود، در بین دو نیمه این بازی از سفر خانوادگی اش به بارسلون سخن گفت.

سپهر حیدری گفت: «بازی بارسلونا (Barcelona) را از نزدیک و در ورزشگاه دیدیم. همسرم در آن بازی لباس مسی (Lionel Messi) پوشید و به ورزشگاه رفتیم. او قهرمان تکواندوی کشور است اما الان مدرک c مربیگری دارد و خیلی به من کمک می کند. برای مان خیلی جالب بود که در آن بازی بارسا کلی گل زده بود و تماشاگران تشویق می کردند.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.