کد خبر : 25312 / /
/

آنگونه که روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرده است زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به روز سه شنبه 27 دی ماه موکول شده است. البته مشروط به اینکه، 27 دی ماه تعطیل نباشد.

امروز 25 دی ماه آخرین مهلت ثبت نام طرح فروش فوق‌ العاده ایران خودرو بود. اما زمان قرعه کشی این طرح چه روزی است؟

آنگونه که روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرده است زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به روز سه شنبه 27 دی ماه موکول شده است. البته مشروط به اینکه، 27 دی ماه تعطیل نباشد.

به نظر می‌رسد این مرحله از فروش فوق‌ العاده ایران خودرو طلسم شده است. ابتدا قرار بود طرح فروش فوق العاده این خودروساز از 18 تا 20 دی ماه باشد و قرعه کشی در روز 21 دی انجام شود. اما اختلال چهار روزه در سامانه ایران خودرو ثبت نام این طرح را چهار روز به تعویق انداخت و امروز آخرین مهلت ثبت نام این طرح است.

حالا اعلام شده که قرار است قرعه کشی ایران خودرو روز سه شنبه 27 دی ماه برگزار شود. اما این خودروساز یک شرط مهم برای انجام قرعه کشی وضع کرده است؛ اینکه تهران در این روز تعطیل نباشد.

سردی و برودت هوا و بارش برف، دو روز اول هفته جاری را تعطیل کرده و ادامه سرما سبب شده که احتمال تعطیلی تهران و سایر شهرها قوت بگیرد. حالا ایران خودرو اعلام کرده که اگر روز سه شنبه 27 دی ماه تعطیل نباشد، قرعه کشی این دوره برگزار می‌شود.

با توجه به اعلام روابط عمومی ایران خودرو با توجه به اینکه دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی باید در روند اجرای قرعه کشی حضور داشته باشند و مشخص نیست تعطیلات اخیر برای صرفه جویی در مصرف گاز تا چه زمانی ادامه دارد، تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو نیز همچنان نامشخص است.

همچنین کلیه واحد‌های تولید، پشتیبانی و ستادی ایران خودرو به منظور صرفه جویی در مصرف گاز و برق امروز یکشنبه 25 دی ماه نیز تعطیل هستند.

جزئیات طرح فروش فوق العاده ایران خودرو

ثبت نام فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو امروز 25 دی ماه به پایان می‌رسد. طرحی که بر اساس آن، متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودرو‌های فرسوده می‌توانند در آن شرکت کنند.

در این طرح چهار محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU 7 P و راناپلاس عرضه شده است و نکته قابل توجه این است که در این طرح برندگان می‌توانند حداقل 200 میلیون تومان سود کنند. چراکه اختلاف قیمت خودروهای عرضه شده در این طرح در مقایسه با بازار آزاد حداقل 200 میلیون تومان است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.