کد خبر : 25363 / /
/

بررسی هسته مرکزی بازار ارز نشان می دهد که بارش برف و باران باعث شده قیمت دلار در روزهای اخیر در یک محدوده خاص قفل شود و معامله گران دست از خرید و فروش بکشند و کمتر کسی حاضر است راهی بازار دلار شود.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب نوسان محدودی را ثبت کرد.برخی از معامله گران می گفتند به نظر می رسد بازار ارز امروز هم با افت و خیز قابل توجه روبرو نشود.

بررسی هسته مرکزی بازار ارز نشان می دهد که بارش برف و باران باعث شده  قیمت دلار در روزهای اخیر در یک محدوده خاص قفل شود و معامله گران دست از خرید و فروش بکشند و کمتر کسی حاضر است راهی بازار دلار شود. 

برخورد انتظامی با دلالان 

در همین فضای سرد زمستانی برخوردهای امنیتی هم موجب شده سطح احتیاط معامله گران بیشتر شود.رئیس پلیس پایتخت دیروز از دستگیری ۱۹۸ نفر از دلالان و اخلاگران بازار ارز در هفته‌های اخیر خبر داد.

این خودروی جذاب، بهترین خودروی سال ۲۰۲۳ شد

وعده  بانک مرکزی به بازار دلار 

در هوای سرد تهران محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی هم وعده داد و گفته در سامانه نیما میانگین نرخ ارز ۲۸,۵۰۰ تومان را مبنای خرید و فروش ارز گذاشته ایم، همینطور در نیمه اول بهمن‌ماه بازار مبادله ارز و طلا را هم افتتاح می‌کنیم تا در این بازار بقیه نیازهای خدماتی - ارزی مردم تامین شود.به سمتی حرکت می‌کنیم که تمام نیازهای ارزی رسمی و بانکی در بازار مبادله و سامانه نیما تامین شود.

«اکوایران» مطلع شده است که رییس کل بانک مرکزی قصد دارد تمام نرخ‌های موجود را جمع کند و فقط دو نرخ را بشناسد: نرخ نیما و نرخ مبادله.

آرامش دلار در یخبندان

قیمت دلار درمعاملات پشت خطی دیشب هم نوسان محدودی را ثبت کرد. برخی از معامله گران می گفتند به نظر می رسد بازار ارز امروز هم با افت و خیز قابل توجه روبرو نشود. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.