کد خبر : 25568 / /
/

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارق 56 و مالخران طلاجات 2 خانم در شهرستان‌های رشت و صومعه‌سرا خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی  با اعلام اینکه مهمترین اولویت برنامه‌های مجموعه انتظامی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم است، اظهار داشت: توجه به هشدارهای انتظامی در جلوگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت مؤثر است.

وی در ادامه گفت: طی چند روز اخیر در پی اعلام شکایت 2 خانم مبنی بر سرقت طلاجات آنها به بهانه ازدواج توسط یک نفر در شهرستان رشت و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی استان با توجه به تحقیقات صورت گرفته و سرنخ‌های بدست آمده، هویت سارق را شناسایی کردند، افزود: پلیس پس از هماهنگی قضائی، این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان رشت دستگیر و یک رشته گردنبند سرقتی را از وی کشف کرد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق 56 ساله به سرقت 2 حلقه النگو، 3 حلقه انگشتر و 2 رشته گردنبند و معرفی 4 مالخر این پرونده خبر داد و بیان داشت: مالخران در شهرستان‌های صومعه‌سرا و رشت دستگیر و تحقیقات برای کشف طلا‌های سرقتی ادامه دارد.

سرهنگ حدادی تصریح کرد: سارق به همراه مالخران 40، 55، 62 و 65 ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

مرجان گودرزی /گیلان

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.