کد خبر : 25573 / /
/

فال | فال روزانه

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه شما نشان می دهد سعی کنید در زندگی اخلاق و رفتار درستی با اطرافیان تان داشته باشید.فال روزانه برای شما مهم است. فال روزانه سرنوشت شمارا نشان می دهد. فال روزانه اهمیت دارد. فال روزانه خود را بخوانید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۸ فروردین:
فال روز تولد: نشانه های یک سال خوب را از همین امروز که تولدتان است، مشاهده خواهید کرد. امسال بر خلاف سال های قبل، مشغله و درگیری های ذهنی تان کمتر می شود، به همین دلیل می توانید بیشتر استراحت کنید و خوش بگذرانید. در ماه اردیبهشت مورد توجه و محبت اطرافیان تان قرار خواهید گرفت. اگر مجرد هستید، از این فرصت استفاده کنید و با افراد بیشتری در ارتباط باشید. در کنار دوستان، به خانواده تان نیز اهمیت بیشتری دهید و از زندگی و تک تک لحظات آن به بهترین نحو استفاده کنید. ماههای مهر، آذر و اسفند بهترین ماههای سال شما می باشند.

فال روزانه متولدین فروردین

شاید فکر کنید که امروز هم مانند روزهای دیگر است اما ناگهان از طرف فردی غافلگیر می شوید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و ارتباط تان را با آن فرد بیشتر کنید. امروز خبری به شما می رسد که اطلاعات تان را در مورد موضوعی افزایش خواهد داد. بهتر است که مدتی از ایده هایی که در سر دارید سخن نگویید تا جای پایتان محکم شود. اگر مجرد هستید و به دنبال نیمه گمشده تان می گردید، بهتر است که زاویه دیدتان را کمی تغییر دهید. شما حساسیت زیادی به خرج می دهید و این مانع از برقراری ارتباط شما با دیگران می شود. دوست وفاداری دارید که باید قدر او را بدانید. قول و قراری با کسی خواهید گذاشت که پشیمانتان نمی‌کند. برای رسیدن به اهداف تحصیلی تلاش دیگری لازم است. برای رسیدن به خواسته‌تان از همین امروز مصمم‌تر به فکر راه‌های تازه باشید. رسیدن یک نامه خوشحالتان می‌کند.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز تمرکز لازم را ندارید. بدون این که به نتیجه ای برسید مدام از این موضوع به آن موضوع می پرید. اما این را هم بدانید که امروز زمان مناسبی برای رسیدن به راه حل نیست. بهتر است دست از جستجو و جمع آوری اطلاعات بردارید و اطرافیان تان را برای گرفتن جواب، زیر منگنه قرار ندهید. سعی کنید انرژی و فعالیت خود را برای روزهای دیگر ذخیره کنید. اگر مجرد هستید، با فردی روبه رو می شوید که در نگاه اول جذب تان نمی کند اما با ارتباط بیشتر رابطه ای عاشقانه میان تان شکل می گیرد. متاهل ها هم مسافرتی هیجان انگیز در راه دارند. مدیتیشن را شروع کنید و اگر می توانید سعی کنید روزانه چند دقیقه ای با خودتان خلوت کنید، اجازه بدهید انرژی لازم را از جهان و طبیعت دریافت کنید. حرف زدن و در آغوش گرفتن شخصی که برایتان عزیز است حالتان را بهتر می کند، به دیدارش بروید.

 فال امروز متولدین خرداد

وقت آن است که احساسات و عواطف خود را کنار بگذارید و با عقل و منطق جلو روید. اجازه ندهید احساسات تان بر شما و تصمیماتی که می گیرید، غلبه کند. با این روش در آینده پشیمان نخواهید شد. شما اخیرا از ارتباط با دیگران زده شده اید اما بدانید که اگر ارتباط خود را با اطرافیان تان حفظ کنید، شرایط تان بهتر از قبل خواهد شد. قبل از این که مشکلات تان را با دوستان تان مطرح کنید، آنها را با خانواده تان در میان بگذارید. این روزها حواستان باشد ناخواسته حرفی نزنید و برای دیگران تعیین تکلیف نکنید، به دیگران حق انتخاب بدهید وگرنه این شمایید که ضرر می کنید. برای حضور در جمعی بی گدار به آب نزنید، آماده باشید. در مورد هر کاری نظر ندهید، یک مسابقه نیست.

 فال روزانه متولدین تیر

احساس تنهایی می کنید. اگر می خواهید عشق بیشتری را در زندگی خود تجربه کنید، کمی جسورتر از قبل باشید و خودتان را در جمع بیشتر نشان دهید. از بیان نظرات و توانایی های خود برای دیگران نهراسید. این راهی است که شما را به جهان اطراف و به خصوص عشق زندگی تان مرتبط خواهد کرد. به زودی از طرف یکی از نزدیکان تان پیشنهادی به شما می شود که بهتر است آن را قبول کنید. جسارت کلید موفقیت این روزهای شماست. شخصی به انجام کاری تشویقتان می‌کند، خوب فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید. یکی از نزدیکانتان به سفری دور می رود. یک تغییر یا جابجایی کوچک تمام زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار می دهد. شما انسانی ساده دل و مهربان هستید و به حرف دیگران زود اعتماد می کنید.

 فال فردا متولدین مرداد

شما فردی به شدت منطقی هستید اما این بار اگر به ندای درونی خود گوش دهید، به بیراهه نخواهید رفت. شاید بهتر باشد برای مدتی کنترل امور را از دست بدهید و منطق خود را کنار بگذارید. بگذارید باد شما را به هر کجا که می خواهد، ببرد. احساسات خود را کشف کنید و به کمک آن دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. امروز تنها ماندن و تصمیم گرفتن غیر ممکن است. پس بهتر است جستجو را متوقف کنید و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. خودتان را به یک شیوه تفکر محدود نکنید. فردی که برایش بسیار مهم هستید برای گفتن حرفی مهم به شما دودل است و نمی تواند تصمیم بگیرید، به او اطمینان و فرصت صحبت کردن بدهید. فردی موفق و نصیحت پذیر و جدی هستید، تصمیم دارید کاری انجام دهید ولی در چگونگی اجرای آن تردید دارید.

 فال امروز متولدین شهریور

وقت آن است تا ارتباط تان را با افراد دیگر گسترش دهید. با گفتگو و تبادل اطلاعات و ایده ها با دیگران چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. شما بر خلاف بسیاری افراد دیگر، قادرید هر دو روی سکه را ببینید اما مشکل اینجا است که توانایی انتخاب و اراده لازم برای عمل کردن را ندارید. بنابراین یک راه را انتخاب کنید و همان را ادامه دهید. شاید در مورد مسائل عاطفی دچار گیجی و ابهام شوید اما صحبت کردن با عشق تان می تواند انرژی مثبتی را به شما منتقل کند و صمیمیت میان شما را نیز افزایش دهد. افکارتان این روزها پریشان است، بهتر است اول از همه به خودتان آرامش بدهید تا بهتر بتوانید بر زندگی تان تسلط پیدا کنید. برای رسیدن به نیتتان باید این روزها بیشتر احتیاط کنید. روز شلوغ و پر از حوادثی پیش رو دارید. مراقب اموال و دارایی‌ هایتان باشید.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما توانایی این را دارید که بر اطرافیان تان تاثیرگذار باشید، اما جرات این کار را ندارید. توصیه ما به شما این است که در ارتباط با دیگران آنطور که خودتان می خواهید رفتار کنید. نظرات دیگران به اندازه نظر شما اهمیت ندارد. هر چه زودتر از تختخواب بیرون بیایید و به پیاده روی بروید، بهتر است. مدتی است که از تنهایی خسته شده اید اما نگران نباشید درست جایی که که انتظارش را ندارید، از عشق لبریز می شوید و لبخندی از رضایت روی لب هایتان نقش خواهد زد. به شخصی که نمی شناسید کمک بزرگی می کنید. یک تجربه مشترک به شما در راهنمایی به شخصی که برایتان مهم است کمک می‌کند. دیگران را با معیارهای خودتان قضاوت نکنید، آدم‌ها در موقعیت های مشابه عکس‌العمل های یکسانی از خودشان نشان نمی‌دهند، عجله نکنید.

 فال روزانه متولدین آبان

استراحت بس است، تنبلی را کنار بگذارید و با انرژی از جایتان بلند شوید. کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید. اگر چه خودتان از پس تمامشان به خوبی بر می آیید اما بهتر است برای گرفتن پیشنهاد با دیگران نیز در تماس باشید. مدتی ست که از رابطه عاطفی تان راضی نیستید، اما نگران نباشید زیرا به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که در بهبود رابطه عاطفی تان نیز موثر است. در اواسط روز حواس تان بیشتر به اطراف تان جمع باشد، نشانه هایی را دریافت خواهید کرد که زاویه دیدتان را نسبت به فردی تغییر خواهد داد. انجام یک معامله علی‌رغم میلتان به تعویق خواهد افتاد. شخصی با حرفهایش عصبانی تان می کند، به خودتان مسلط باشید و او را به حال خودش رها کنید، شما این روزها کارهای مهم تری دارید. حواستان باشد به همه کس دست دوستی ندهید و اعتماد نکنید.

 فال روزانه متولدین آذر

برای گرفتن تصمیمی، این پا و آن پا می کنید. دوست دارید که به فردی تکیه کنید اما بدانید که با این رفتار دیگران شما را فردی ضعیف و بی اراده می پندارند. بنابراین سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و از تمام توانایی هایی که دارید بهترین استفاده را بکنید. چیزی که در حال حاضر برایتان دست و پا گیر است، خاطرات گذشته تان می باشند. آنها را دور بریزید تا فضا برای اتفاقات خوش باز شود. در حالی که از موقعیت نسبتاً خوبی برخوردارید و دیگران غبطه شما را می خورند شکایت و گله نکنید، این ناراحتی ها زودگذر هستند. به زودی زندگی تان دچار تحول می شود، از زمانی که دارید استفاده کنید. حواستان به افراد خانواده و دوستانتان باشد.

فال روز متولدین دی

با وجود هوای بهاری، حال بهترین فرصت است که ارتباط خود را با طبیعت بیشتر کنید. نفسی عمیق بکشید و ریه های خود را با نیروهای انرژی زای زندگی پر کنید. موضوعاتی که ذهن تان را درگیر کرده است را دور بریزید. یاد بگیرید در زمان حال زندگی کنید و از تک تک لحظات تان لذت ببرید. اگر مجرد هستید، به زودی فردی که مدتی است با او آشنا شده اید، به شما نزدیک می شود و زندگی تان را پر از عشق خواهد کرد. پایتان به یک جای قانونی باز می شود، نترسید و با شجاعت حقیقت را بگویید، از درد و غم خودتان هم کاسته می شود. شخص تازه ای به خانواده تان اضافه می شود. دست‌دست و معطل نکنید تا فرصت انجام کاری یا عملی کردن نقشه ای از دستتان نرود.

 فال متولدین بهمن

خودتان را قفسی حبس کرده اید اما سعی کنید که این محدودیت ها را دور بریزید و با افراد بیشتری در تماس باشید. امروز روزی عمل است. به ندای قلب خود گوش دهید و طبق برنامه هایتان به جلو روید. شاید تا به حال فکر می کردید که قلب تان آسیب پذیر و حساس است اما امروز زمان آن است که به قدرت آن اعتماد کنید. اگر در خانواده یا در رابطه ای عاطفی احساس می کنید که آزادی عمل لازم را ندارید، وقت آن است که سکوت را بشکنید و آنطور که دلتان می خواهد، زندگی کنید. وقتتان را صرف شنیدن حرف‌های آدمی که جز مایوس کردنتان کاری ندارد نکنید. مبلغی از جایی به دستتان می رسد که توقع ندارید. از دل نگرانی های این روزهایتان کم می شود. سرعت اتفاقات این روزه در اطرافتان بسیار بالاست حواستان باشد از این قطار جا نمانید.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز بیش از همیشه مراقب حرف هایی که به زبان می آورید، باشید زیرا تاثیر زیادی بر اطرافیان تان خواهد داشت. گوش های زیادی، حتی بیش از آنچه فکرش را بکنید، حرف های شما را خواهند شنید پس مراقب باشید که موجب رنجش کسی نشوید. فردی از دور شما را زیر نظر دارد و حتی آنجا که خودتان هم نمی دانید، از شما حمایت می کند. اگر دقت تان را به محیط اطراف بیشتر کنید، حتما به وجود او نیز پی خواهید برد. شخصی با حرکتی شجاعانه نیروی تازه ای به شما می دهد. برای آرامش اعصابتان هرروز ولو شده برای چند دقیقه ای با خودتان خلوت کنید. رفتن به یک سفر به تعویق می افتد. احساساتتان را جدی بگیرید . یادتان باشد هر کسی به اندازه خودش مسائل و مشکلاتی دارد.
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.