کد خبر : 25591 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

افراد ناشناس جدای از آتش‌‌زدن منزل امام جماعت روستای کلاته سنندج، روی خودش هم بنزین ریختند که متاسفانه به دلیل شدت سوختگی منجر به فوت وی می‌شود.

 چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت که امامت مسجد روستای کلاته از توابع سنندج را برعهده داشت توسط افرادی ناشناس به قتل رسید.

ملایوسف محمدی اهل روستای گوشخانی از توابع سروآباد بود که مدت 28 سال در روستای کلاته سنندج در کسوت امامت جماعت روستا خدمت می‌کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تایید این خبر، گفت: این ماموستا فردی بی‌حاشیه و مردمی بود و تمام دغدغه‌اش اعتلای دین اسلام و قرآن بود.

به گفته حجت‌الاسلام سعید عسکری، ماموستا محمدی تابستان امسال با 2 پیرمرد سر مباحثی بگومگوهایی داشتند که در نشستی در مرکز بزرگ رضایت و صلح و سازش انجام شد اما در عین حال با این شرایط هم به ماموستا توصیه کردیم که از آن روستا برود که مردم اجازه ندادند.

وی ادامه داد: ابعاد ماجرا هنوز مشخص نشده است اما برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.

 وقوع این ماجرا به نوعی نحوه شهادت ملامحمد کریمیان را تداعی می‌کند که اوایل انقلاب به اتهام روشنگری علیه جنایت‌های ضدانقلاب، گروهک کومله در منزل شخصی در بین کتاب‌هایش او را آتش می‌زنند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.